تشکیل انجمن یاوران وقف در تمامی شهرستان های همدان

کارشناس مسئول معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه استان از تشكيل انجمن ياوران وقف در تمامی شهرستان این استان خبر داد.

تشکیل انجمن یاوران وقف در تمامی شهرستان های همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ امیر مهدوی کارشناس مسئول معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: انجمن یاوران وقف با عضویت فعالان فرهنگی و اجتماعی و حضور روحانیون معزز ، اساتید حوزه و دانشگاه و اعضای محترم هیئت امنای بقاع متبرکه و مساجد سطح شهرستان ها در جهت ترویج فرهنگ وقف و کمک به امر توسعه و احیاء موقوفات تشکیل گردیده است

وی بیان کرد: انجمن یاوران وقف در زمینه توسعه فرهنگ دینی ، مذهبی و اشاعه فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) در سطح شهرستان های استان به فعالیت خواهد پرداخت .

 وی اظهار كرد: از اهداف اصلی تشکیل شدن انجمن یاوران وقف فرهنگ‌ سازی در زمینه گسترش فرهنگ الهی وقف و فعالیت در سایر امور خیریه از قبیل کمک به امر ازدواج جوانان و حمایت از بیماران نیازمند و سرپرستی ایتام و مستمندان می باشد .

 کارشناس مسئول معاونت فرهنگی و اجتماعی به اشاره به تشکیل انجمن یاوران وقف توسعه علم ودانش در شهرستان ملایر ، افزود : در این انجمن ۱۲نفر از نخبگان علمی و برگزیدگان برتر آزمون های سراسری دانشگاه های کشور عضویت داشته که در زمینه برگزاری کلاس های رایگان علمی جهت دانش آموزان نیازمند و مشارکت در زمینه ایجاد وقف های جدید در حوزه ترویج  علم و دانش با اداره اوقاف این شهرستان همکاری خواهند داشت .

  مهدوی اظهار داشت: در نظر داریم از تمامی ظرفیت ها مانند حوزه های علمیه، مناسبت های مختلف، دانشگاه ها و انجمن یاوران برای ترویج و تبلیغ فرهنگ دینی وقف در  جامعه استفاده کنیم.

انتهای پیام/ ش

انجمن یاوران وقف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.