نايب‌ رئيس هیأت‌ واليبال استان قم:

اعزام‌ بانوان والیبال استان به پیکارهای قهرمانی کشور

رامین گفت:مسابقات والیبال قهرمانی رده سنی جوانان دختر کشور از روز دوشنبه سیزدهم شهریور ماه به میزبانی هیأت‌ هندبال استان قزوین به انجام می‌رسد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ نسرین رامین ،نايب‌رئيس هیأت‌ واليبال استان قم ،گفت: اعزام‌های بخش بانوان هیأت‌ والیبال استان قم به پیکارهای قهرمانی کشور در سه رده سنی برنامه‌ریزی شده است و بعد از تیم‌های نوجوانان و امید، اکنون تیم دختران جوان قم آماده رویارویی با حریفان است.
نايب‌رئيس هیأت‌ واليبال استان قم گفت: تيم واليبال دختران جوان قم از سيزدهمين روز شهريور در پيكارهاي قهرماني جوانان كشور به ميدان مي‌رود.

وی ادامه داد: مسابقات والیبال قهرمانی رده سنی جوانان دختر کشور از روز دوشنبه سیزدهم شهریور ماه به میزبانی هیأت‌ هندبال استان قزوین به انجام می‌رسد و بر همین اساس تیم هیأت‌ والیبال قم امروز عازم شهر قزوین میزبان برگزاری این دوره از رقابت‌ها شد.

نایب‌رئیس هیأت‌ والیبال استان قم افزود: این مسابقات در حالی از صبح  استارت خواهد خورد که مراسم قرعه‌کشی برای تعیین گروه‌های مرحله مقدماتی امشب با حضور نمایندگان تیم‌های شرکت کننده برگزار می‌شود و تیم‌ها در دو گروه با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: مهسا آراسته مربی تیم ملی والیبال دختران نوجوان ایران مسئولیت هدایت تیم دختران جوان قم را بر عهده دارد و والیبالیست‌های جوان قم برای حضور در این دوره از مسابقات تمرینات خوبی را سپری کرده‌اند تا با آمادگی مطلوب به مصاف رقبا بروند.

رامین با بیان اینکه نسرین خدایاری و فاطمه لک به عنوان مربی این تیم را همراهی می‌کنند، بیان کرد: مهدیه مرادی، فاطمه کربلایی، فاطمه مرادی، فروغ ماهی، زهرا مقدمی، فرحناز پناهی، مرضیه حاج حسینعلی، فاطمه داوری، مرضیه شاهواروقی، اسماء نادری‌فر، کوثر علیمرادی و عارفه خادم‌دزفولی نفراتی هستند که در ترکیب تیم والیبال دختران جوان قم به میدان می‌روند.

وی ابراز کرد: سال گذشته تیم والیبال دختران رده سنی امید قم در صومعه‌سرای استان گیلان موفق به کسب مقام سوم کشور شد و امسال نیز شاهد موفقیت تیم اعزامی دختران جوان قم بودیم، تیمی که رقابت‌های خود را در شهر زنجان با حریفان برگزار کرد و به مقام سوم دست یافت، تیم جوانان نیز از انگیزه بالایی برخوردار است و ان‌شاءالله با دست پر از این مسابقات باز خواهد گشت.

انتهای پیام/ح

اعزام تیم دختران جوان قم به واليبال قهرمانی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار