مدیرعامل گروه نورینکو چین در نشست مشترک با مدیران استان، از آمادگی شرکت نورینکو برای احداث نیروگاه خورشیدی در قم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛  لو کیامی،مدیرعامل گروه نورینکو چین ظهر امروز در نشست مشترک با مدیران شهری قم، با بیان اینکه شهر قم از نظر مذهبی و سیاسی شهر مهمی است گفت: شرکت نورینکو به توسعه شهر قم اهمیت ویژه‌ای می‌دهد و امیدواریم با همکاری مشترک بتوانیم برای این شهر ظرفیت توسعه‌ای بازتری پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه گروه نورینکو جزء شرکت‌های برتر بین‌المللی است افزود: رتبه ما بین شرکت‌های برتر بین‌المللی 134 است و حوزه اصلی کاری ما تولید ماشین‌آلات پتروشیمی و زیربنایی است و تجربه زیادی در این زمینه داریم.

مدیرعامل گروه نورینکو چین با تاکید بر اینکه شرکت نورینکو از سال 1979 وارد ایران شده است عنوان کرد: در واقع 38 سال است که این شرکت وارد ایران شده و در این کشور فعالیت می‌کند.

لو کیامی اذعان کرد: در حال حاضر شرکت های چینی زیادی در ایران فعالیت می کنند اما در طول این 38 سال نورینکو همواره در این کشور فعال بوده است.

وی گفت: ما فکر می‌کنیم بازار ایران بسیار مهم است و طی این سال‌ها توانستیم باب دوستی را باب مردم و دولت ایران برقرار کنیم و هر مشکلی که طی این سال‌ها ایجاد شده برطرف کرده و توانستیم در این کشور باقی بمانیم.

مدیرعامل گروه نورینکو چین با تاکید بر اینکه ایران روز به روز در حال پیشرفت است خاطرنشان کرد: دولت چین به دنبال احیای جاده ابریشم است و با سیاست خوبی که دولت چین اعلام کرده اطمینان داریم که بازار ایران روز به روز بهتر و گسترده‌تر خواهد شد.

لو کیامی با بیان اینکه شرکت نورینکو در حوزه ریلی فعالیت ویژه‌ای در ایران داشته است گفت: نخستین پروژه این شرکت در ایران پروژه خط پنج مترو بوده که در سال 1995 قرارداد آن منعقد شده است.

وی بیان کرد: شرکت نورینکو در زمینه ریلی شهری بیش از 20 سال تجربه کاری دارد و مطمئنیم در زمینه ریلی شهری کار بهتری از خود ارائه کنیم.

مدیرعامل شرکت نورینکو با ابراز امیدواری از اینکه به زودی این شرکت بتواند وارد مشارکت با شهرداری قم در پروژه خط دوم مترو شود گفت: در صورتی که همکاری مشترک به نتیجه برسد قطعا سریعا وارد مذاکره با دولت چین برای فاینانس می‌شویم.

کیامی خاطرنشان کرد: ما همچنین آماده مشارکت در احداث نیروگاه خورشیدی در شهر قم هستیم که در این شهر ظرفیت‌های خوبی برای این کار وجود دارد.

انتهای پیام/ش

شرکت نورینکو چین برای احداث نیروگاه خورشیدی در قم اعلام آمادگی کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار