معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد؛

نیمه دوم شهریور معرفی برگزیدگان سوگواره شعر و نوحه سفینه

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: برگزیدگان سوگواره شعر و نوحه سفینه نیمه دوم شهریور معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  حجت الاسلام علی کارگر معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به تأخیر در زمان برگزاری اختتامیه سوگواره استانی شعر و نوحه سفینه گفت: این مراسم در نیمه دو شهریور ماه و در ایام منتهی به ماه محرم برگزار می شود.

حجت الاسلام کارگر با اشاره به ارسال ۲۲۵ اثر به سوگواره استانی شعر و نوحه سفینه افزود: این تعداد اثر از ۴۸ شاعر و نوحه‌سرا به این سوگواره ارسال شده است.

کارگر، سطح کیفی آثار ارسالی را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: آثار ارسالی برای بررسی و معرفی آثار برتر در اختیار هیئت داوران سوگواره قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: هیئت داوران این سوگواره را حجت الاسلام زکریا اخلاقی، احمدرضا قدیریان و عالیه مهرابی تشکیل داده‌اند.

کارگر با اشاره به برگزاری این سوگواره با موضوع اربعین حسینی اجتماعی به‌سوی ظهور، شهدای مدافع حرم، جلوه‌های قرآنی در کربلا، عزت و ذلت در کربلا، زیارت عاشورا برنامه سلوک حسینی، عاشورا تبلور انتخاب و ایمان، عاشورا حیات و ممات محمدی و جلوه‌هایی از اخلاق متعالی در نهضت حسینی گفت: بیشترین آثار ارسالی مربوط به موضوعات شهدای مدافع حرم، اربعین حسینی اجتماعی به‌سوی ظهور و عاشورا تبلور انتخاب و ایمان بوده است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در مجموع ۱۰۵ شعر و ۱۲۰ نوجه به سوگواره شعر و نوحه سفینه ارسال شده است.

وی با اشاره به تأخیر در زمان برگزاری اختتامیه این سوگواره گفت: به منظور برگزاری هر چه با شکوه‌تر اختتامیه تصمیم بر آن شد تا مراسم اختتامیه در نیمه دوم شهریور ماه و در ایام منتهی به ماه محرم برگزار شود.

کارگر یادآور شد: این سوگواره در دو بخش شعر و نوحه به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان و مشارکت حوزه هنری یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ی

اختتامیه سوگواره شعر و نوحه سفینه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار