مهلت شرکت در مسابقه ملی «میهمان امام» تمدید شد

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی (به نشر) از تمدید مسابقه ملی کتابخوانی «میهمان امام» با ۸۰۸ جایزه بزرگ مادی و معنوی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حسین سعیدی گفت: مهلت شرکت در مسابقه کشوری کتابخوانی «میهمان امام (ع)» تا ۲۸ آبان سالروز شهادت امام رضا (ع) تمدید شد.


وی با بیان اینکه این مسابقه با محوریت امام رضا (ع) همزمان با ایام دهه کرامت توسط آستان قدس رضوی در دو بخش تستی و محتوایی آغاز شد، افزود: با توجه به استقبال گسترده مخاطبان از این مسابقه، مهلت شرکت در این مسابقه از هشتم شهریور ماه به ۲۸ آبان ماه تغییر یافت.

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی (به نشر) گفت: علاقه‌مندان به بخش محتوایی می‌توانند در زمینه نقاشی از کتاب ویژه گروه سنی کودک، خوانش بخش‎‌هایی از کتاب ویژه گروه سنی نوجوان، داستان‌نویسی از کتاب ویژه گروه سنی جوان و عکس با کتاب ویژه گروه های سنی مختلف در این مسابقه شرکت کنند.

سعیدی افزود: هشت هزینه سفر به کربلای معلی هر یک به ارزش ۱۵ میلیون ریال، سه کمک خرید جهیزیه ایرانی هریک به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال، ۸۸ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس هر یک به ارزش چهار میلیون ریال، هشت قالیچه متبرک حرم مطهر رضوی هر یک به ارزش ۳۰ میلیون ریال، حضور هشت نفر در آیین غبارروبی روضه منوره رضوی، ۸۸ دعوتنامه میهمانسرای حضرت و ۶۰۵ بسته فرهنگی به عنوان جوایز این مسابقه در نظر گرفته شده است.

وی کتاب «یک ُقمقُمه دریا» نوشته محمدهادی زاهدی، اعترافات غلامان نوشته حمیدرضا شاه‌آبادی و «بر مدار آفتاب» اثر محمدحسین پورامینی را به عنوان برخی از منابع شرکت در مسابقه میهمانی امام (ع) برشمرد و خاطرنشان کرد: نگاهی به زندگی حضرت معصومه (س) به قلم غلامرضا حیدری ابهری، «آفتاب خراسان» نوشته مرتضی دانشمند، «مثل امام رضا (ع) باش» اثر حسین میرزایی، «میهمان امام رضا (ع)» به قلم مرتضی دانشمند و «زندگی به سبک دخترانه» اثر امیرحسین بانکی‌پور و فاطمه مالکی از دیگر منابع مسابقه میهمان امام هستند.

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی (به نشر) با اشاره به اینکه علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه میهمان امام (ع) می‌توانند به نشانی اینترنتی www.m-ketab.ir مراجعه کنند، شماره ۰۹۱۵۰۷۵۱۸۴۸ به آدرس تلگرامی @mehmaneemam را دیگر راه شرکت در مسابقه اعلام کرد و گفت: همچنین سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۰۲۲۲۲ نیز به این منظور در دسترس علاقه‌مندان است و تلفن راهنمای ۰۵۱۳۷۲۵۶۴۷۴ نیز پاسخگوی سؤالات آن‌ها خواهد بود.
 
انتهای پیام//ف.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار