اختصاص بودجه یک ونیم میلیارد دلاری برای توسعه روستاها

نماینده مردم کرمان وراور در مجلس شورای اسلامی گفت:دولت امسال یک ونیم میلیارد دلار برای توسعه واشتغال روستاهای زیر ده هزار نفر در کشوراختصاص می دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان وراور در مجلس شورای اسلامی درنشست هم اندیشی اعضای شوراهای اسلامی شهر وروستای شهرستان کرمان وراورگفت: دولت امسال یک ونیم میلیارد دلار برای توسعه واشتغال روستاهای زیر ده هزار نفر در کشوراختصاص می دهد.
پور ابراهیمی همچنین از اختصاص زمین چمن مصنوعی برای هر شهر خبر داد وگفت :تا پایان امسال یک خانه ورزش روستایی نیز در هر روستا ساخته می شود که اعتبار آن نیز مشخص شده است.
وی گفت :شوراها نقش بارزی در توسعه دارند وبودجه دولت برای توسعه ورشد استان جوابگو نیست لذا دور هم جمع شدیم تا بتوانیم از دیگر روشها استفاده کنیم.
نماینده مردم کرمان وراور در مجلس شورای اسلامی افزود: معین های اقتصادی یکی از این راهها است که منابع لازم را در اختیار دارند.
در ادامه این نشست رودری رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان کرمان در گزارشی از فعالیتهای اقتصادی استان کرمان در برنامه ششم توسعه اشاره کرد وگفت: در این برنامه باید به رشد هشت ونیم درصدی برسیم واین یعنی سالانه به بیست وچهار ونیم هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است حال انکه سهم دولت ار تامین این اعتبار تنها 13درصد است وباید به فکر منابع جدید باشیم.

انتهای پیام/ی

اختصاص بودجه برای اشتغال و توسعه روستاها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار