رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس خبر داد؛

۱۰ مهرماه آخرین مهلت ثبت نام برای انتخاب صادرکنندگان نمونه سال ۹۵ فارس

صادر کنندگان فارس برای شرکت در انتخاب صادر کننده برگزیده استانی سال ۹۵ از ۲۰ شهریورماه تا دهم مهرماه ۹۶ مهلت دارند که با مراجعه به سایت سازمان توسعه تجارت ایران ثبت نام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی همتی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: شناسایی و تقدیر از صادر کنندگان نمونه در بیست و یکمین دوره انتخاب صادر کنندگان نمونه با هدف ﺗﺤﻘﻖ اﻫﺪاف ﺻﺎدراﺗی و قدردانی از فعالان عرصه ﺻﺎدرات ﻛﺎﻻ و ﺧﺪﻣﺎت ﻏﻴﺮﻧﻔتی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: صادرکنندگان در صورت تمایل به شرکت در این رقابت استانی می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان توسعه تجارت ایران و سامانه نمونش به آدرس nemoonesh.tpo.ir اقدام به ثبت نام کنند.

همتی افزود: داوطلبان پس از مطالعه شرایط، ضوابط و معیار‌های انتخاب صادر کنندگان نمونه سال می‌توانند به شکل الکترونیکی در سامانه مذکور ثبت نام و کد رهگیری دریافت کنند.

وی اظهار داشت: اخذ کد رهگیری از سامانه نمونش توسط متقاضیان الزامی است و دریافت اسناد و مدارک مشارکت کنندگان حقیقی و حقوقی بدون ارائه کد رهگیری امکان پذیر نخواهد نبود.

همتی بیان کرد: متقاضیان می‌توانند مدارک و مستندات خود را از ۲۲ شهریور تا ۱۵ مهرماه ۹۶ به دبیرخانه کارگروه انتخاب صادر کنندگان برگزیده استانی سال ۹۵ مستقر در معاونت توسعه تجارت خارجی و امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس ارائه دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس تصریح کرد: به اسناد و مدارکی که بعد از زمان تعیین شده، یا به شکل ناقص و قبل از انجام فرایند ثبت نام الکترونیکی به دبیرخانه کارگروه تحویل شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.
انتهای پیام/ر

انتخاب صادر کننده برگزیده استانی سال ۹۵در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.