رشد پنجاه درصدی جشن ها در حسینیه ایران

دبیرخانه بین المللی یزد حسینیه ایران گفت : یزد در برگزاری مراسمهای جشن ائمه علیهم السلام نسبت به سالهای قبل رشد بیشتری داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛   سید حسن حسینی مسول دبیرخانه بین المللی یزد حسینیه ایران گفت : یزد در برگزاری مراسمهای جشن ائمه علیهم السلام نسبت به سالهای قبل رشد بیشتری داشته است.

حسینی افزود : در یزد مثل دهه های عزاداری دهه های جشن هم شروع شده در دهه کرامت ، ولایت که توجه خاصی را از سوی مردم و مسئولین در این حوزه شاهد هستیم.

وی همچنین افزود : این جشن ها که با همکاری هیاتهای عزاداری برگزار می شود بعد از غدیر تا روز مباهله همچنان ادامه دارد و با استقبال خوبی روبرو شده است.

حسینی خاطر نشان ساخت :هر چند روند جشن ها رشد مثبتی داشته است لیکن یقین داریم با برنامه ریزی بهتر و بیشتری می توانیم نتایج مثبت بیشتر ی را انتظار داشته باشیم و هنوز جای کار بسیاری دارد.

رئیس دبیرخانه بین المللی یزد حسینیه ایران با تاکید بر نقش هیاتهای مذهبی در این زمینه بیان داشت: تاکید ما در شورای مرکزی حسینیه ایران این است که هیات ها زودتر به استقبال محرم نروند تا بهتر بتوانند بحث غدیر را پوشش بدهند و جشن بگیرند.

حسینی در پایان گفت: در بحث جشن های مذهبی امیدواریم با توجه به روندی که در حال طی شدن است شاهد برپایی جشن های خوبی در سطح شهر باشیم و یزد در برگزاری جشن ها همچون مراسمهای عزاداری حرفی برای گفتن در کشور داشته باشد.

وی گفت: باتوجه به ویژگیهای عزاداری که دارد نه تنها سزاور حسینیه ایران بلکه حسینیه جهان است.

انتهای پیام/ ی

افزایش جشن ها در حسینیه ایران

برچسب ها: غدیر ، حسینیه ایران ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.