دبیرکل حزب‌الله: جنگ با تروریست‌های تکفیری خطرناکتر از جنگ با صهیونیست‌ها بود

سیدحسن نصرالله در دیدار سالانه خود پیش از ماه محرم، به تشریح دستاوردهای مقاومت در سوریه و لبنان پرداخت.

دبیرکل حزب‌الله: جنگ با تروریست‌های تکفیری خطرناکتر از جنگ با صهیونیست‌ها بودبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سیدحسن نصرالله، دبیرکل جنبش مقاومت حزب‌الله لبنان، در دیدار سالانه خود با مبلغان دینی در آستانه ماه محرم اظهار داشت: شهدا، مجروحان و اسرای مقاومت تاریخ لبنان و تاریخ کل منطقه را خواهند نوشت و معادلات حاکم بر منطقه را تغییر خواهند داد.

وی در ادامه با بیان اینکه مقاومت در سوریه پیروز شده است گفت: «آنچه در سوریه باقی مانده تنها «نبردهای پراکنده» است. ما در سوریه پیروز شده‌ایم و پروژه آخر دشمن برای مذاکره نیز که به امید برخی دستاوردها انجام می‌شود شکست خواهد خورد.»

نصر الله در ادامه افزود: «جنگ با داعش و النصره بزرگترین رنجی بود که از سال۲۰۱۰ تاکنون بر ما تحمیل شد و این جنگ خطرناک‌تر از جنگ ۲۰۰۶ با صهیونیست‌ها بود.»

وی ادمه داد: «از سال ۲۰۱۱ مطمئن بودیم که فتنه بزرگی رخ خواهد داد و پروژه‌ای آمریکایی - اسرائیلی - سعودی با هدف نابودی مقاومت و آرمان آزادی فلسطین در جریان است.»

دبیرکل حزب‌الله همچنین در این دیدار اظهار داشت: «در آغاز بحران سوریه به ایران رفتم و با رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران دیدار کردم. در آن زمان همه معتقد بودند که دولت سوریه طی ۲ یا نهایتا ۳ماه سقوط خواهد کرد. ما در این دیدار گفتیم اگر در دمشق نجنگیم باید در هرمل، بعلبک، ضاحیه، الغازیه، بقاع غربی و جنوب لبنان بجنگیم. رهبر معظم جمهوری اسلامی حرف من را تکمیل کردند و فرمودند: نه فقط در این مناطق بلکه در کرمان، خوزستان و تهران و ... .»

سید حسن نصرالله در ادامه گفت: «پس از گذشت یکسال ونیم از جنگ داخلی سوریه، عربستان پیامی برای بشار اسد فرستاد و گفت سوریه در یک کنفرانس قطع روابط خود با حزب‌الله و ایران را اعلام کند تا بحران کشورش تمام شود.»

وی همچنین اظهار داشت: «از همان ابتدای جنگ در سوریه ما به برادران عراقی خود هشدار دادیم که اگر با داعش نجنگند و این گروهک بر دیرالزور مسلط شود، هدف بعدی این گروه تروریستی، عراق خواهد بود و همانطور هم شد و داعش بر یک سوم خاک عراق مسلط شد.»

دبیرکل جنبش مقاومت حزب‌الله لبنان در پایان گفت:اگر مقاومت به تکلیف خود عمل نکرده بود چه بر سر لبنان می‌آمد و اگر مردم عراق به فتوای جهاد  آیت‌الله سیستانی عمل نمی‌کردند چه اتفاقی در این کشور رخ می‌داد؟ از نظر ما، نبرد سوریه یک نبرد «مبارک» بود و ما برای ادای تکلیف به سوریه رفتیم وگرنه چه چیزی یک جوان را به حلب ودیرالزور با آن شرایط سخت می‌کشاند؟ برادران ما حدود ۸ ماه در این مناطق در محاصره بودند.

انتهای پیام/

سخنرانی سیدحسن نصرالله درباره پیروزی مقاومت در سوریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۲۲ شهريور ۱۳۹۶
زنده باد سید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۳۳ ۲۲ شهريور ۱۳۹۶
سلام خیلی خوشحال هستم دردوره ای زندگی می کنم که این دوسید بزرگوار سیدعلی وسیدحسن هستند خدایا شکرت انشاالله اسراییل وداعش به پایان زندگی نگینشان برسند الهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۲۲ شهريور ۱۳۹۶
درود خدا بر سید بزرگوار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۲۱ شهريور ۱۳۹۶
حالا به لطف خداوند متعال مقاومت لبنان از آنچنان تجربه ای برخوردار است که ترس در دل صهیونیستها انداخته است
هر که خدا را یاری کند خدا او را یاری خواهد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۲۱ شهريور ۱۳۹۶
لبیک...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۲۱ شهريور ۱۳۹۶
بعد از کوره داغ جنگ 33 روزه لبنان، وجنگ 6 ساله سوریه که هنوز هم ادامه داره، دیگه هیچ ارتشی تو دنیا، جرات جسارت وحمله به مقاومت،مخصوصا حزب اا... رو نداره، مقاومت سرامد نیروهای رزمی جهان شد. زنده با سیدحسن نصرالله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۲۱ شهريور ۱۳۹۶
ومن المومنین رجال صدقوا....
درود بر مقاومت و شهیدانش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۱ شهريور ۱۳۹۶
سید خداشما راحفظ کند ما مدیون شماهستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۲۱ شهريور ۱۳۹۶
تکفیریها ساخته و پرداخته صهیونیستها هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۲۱ شهريور ۱۳۹۶
تکفیریها ساخته و پرداخته صهیونیستها هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۲۱ شهريور ۱۳۹۶
زنده باد سید عزیز مقاومت
آخرین اخبار