انصار الله بر همکاری با حزب کنگره مردمی یمن تاکید کرد

دفتر سیاسی گروه انصارالله در بیانیه ای اعلام کرد ما همچنان از مشارکت ملی با حزب کنگره مردمی برای پیشبرد اهداف یمن حمایت می کنیم.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به گزارش شبکه خبری المیادین، دفتر سیاسی گروه انصارالله یمن در بیانیه ای شامگاه سه شنبه اعلام کرد ما همچنان از مشارکت ملی با حزب کنگره مردمی برای پیشبرد اهداف یمن حمایت می کنیم.
 
در ادامه این بیانیه آمده است: در امور مربوط به شورای عالی سیاسی مداخله نکرده ایم، چرا که تنها هدف ما مقابله با دشمن است.
 
گروه انصارالله یمن در بخش دیگری از بیانیه خود اعلام کرد که این گروه از هرگونه اقداماتی که سبب اصلاح دستگاه قضایی و بخش های نظارتی و تقویت نقش این نهادها در مبارزه با فساد شود، حمایت می کند.

همچنین در ادامه این بیانیه تصریح شده است که موج حملات نظامی و سیاسی این گروه تنها متوجه دشمن (نه گروه دیگری) خواهد بود.

بیانیه انصارالله پس از آن منتشر می شود که «صالح الصماد» رئیس شورای عالی سیاسی یمن، شنبه 18 شهریور با صدور احکامی تغییراتی را در دستگاه قضایی و حاکمیتی یمن ایجاد کرد.

بر اساس این احکام، «احمد محمد المتوکل» به عنوان رئیس شورای عالی قضاوت، «عبدالملک الأغبری» رئیس هیات پاسخ به شکایات، «عبدالسلام المحطوری» معاون بخش حسابرسی وزارت دارایی و «اکرم الوشلی» نماینده واحدهای اقتصادی این وزارت خانه منصوب شدند.

این تغییرات پس از آن صورت گرفت که «عبدالملک الحوثی» رهبر گروه انصارالله چندی پیش اعلام کرده بود که تغییراتی را در دستگاه قضایی و برخی دستگاه های حاکمتی تحت حاکمیت خود ایجاد خواهد کرد.
 
انتهای پیام/  

حمایت انصارالله از هرگونه اقدام جهت اصلاح دستگاه قضایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار