همایش پرچم داران بصیرت در همدان

همایش پرچمداران بصیرت با شرکت طلاب ، مبلغان ، ائمه جمعه و اساتید حوزه علمیه استان در همدان برگزار شد.

همایش پرچم داران بصیرت در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ آیت الله موسوی اصفهانی،مدیر حوزه های علمیه استان در این همایش با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم وصفرگفت : ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) بهترین فرصت برای تبلیغ دین اسلام است.

آیت الله موسوی اصفهانی با بیان اینکه همه رسالت انبیاء برای هدایت و رهنمود مردم بود افزود : پیش شرط هدایت مردم عمل کردن است و مبلغان باید پیش از هر چیزی در مقام عمل مردم راهنمایی وهدایت کنند.

وی خاطر نشان کرد : هدایت عملی و قلبی بسیار تاثیرگذار و ماندگار خواهد بود بنابراین برای خدا عمل کنید تا عمل شما مبلغان الگو شود.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد : انقلابی فکر کردن و انقلابی تبلیغ کردن موجب تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد و علت ماندگاری واستواری نظام تبلیغ علما وحضور مردم در همه عرصه های کشور است.

جانشین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء هم در این همایش با اشاره به جایگاه بصیرت در تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: نداشتن بصیرت فنی و تخصصی ، نظام و انقلاب را تهدید می کند.

سردار آبنوش پایه های استحکام یک نظام سیاسی راچهار پایه امنیت ، علم وفناوری ، ساختارسیاسی محکم و اقتصاد بیان کرد و افزود : کشورمان در زمینه امنیت ، دستاوردهای علمی و ساختار سیاسی به برکت رهبری حکیمانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب به ثبات پایدار و دستاوردهای مهم رسیده است.

وی افزود : در عرصه های اقتصادی هم باید تلاش شود با رونق تولیدات داخلی ، اشتغالزایی و تحقق اقتصاد مقاومتی کشورمان را در زمینه اقتصادی در برابر توطئه های دشمنان نظیرتحریم ، تقویت وآسیب ناپذیر کنیم.

همچنین در این نشست یکی از کارشناسان سیاسی سپاه پاسداران بصورت کارگاهی سند2030 و پیامدهای اجرای آن در جامعه ، بویژه در زمینه فروپاشی بنیان خانواده را تشریح کرد.

انتهای پیام/ش.و

آغاز فعالیت پرچم داران بصیرت همزمان با محرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.