برخورداری 5 هزار دانش آموز استان ازخدمات مشاوره ای

مدیرکل آموزش وپرورش استان خراسان جنوبی گفت: در طول سال تحصیلی گذشته بیش از 5 هزار نفر از دانش آموزان سطح استان از خدمات مراکز مشاوره برخوردار شدند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ لامعی،مدیرکل آموزش وپرورش استان خراسان جنوبی صبح امروز در بازدید از فرایند مصاحبه مشاوران متقاضی فعالیت در هسته ها و مراکز مشاوره گفت: بیش از 70 مشاور استان در فرایند ساماندهی و جذب نیرو های هسته ها و مراکز مشاوره شرکت کردند.

وی با بیان این مطلب که هسته ها و مراکز مشاوره نقش مهمی در ارتقای سلامت روان دانش آموزان دارد، افزود: در حال حاضر 12 هسته مشاوره فعالیت دارند که 6 هسته به مرکز مشاوره ارتقاء یافته است.

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان جنوبی ارایه خدمات راهنمایی و مشاوره فردی و گروهی دانش آموزان به منظور حفظ و ارتقای سلامت روان آنان را از فعالیت های مهم مراکز و هسته های مشاوره برشمرد و گفت: مراکز و هسته های مشاوره مرجعی علمی، پژوهشی و یاری رسان در زمینه ارایه خدمات راهنمایی و مشاوره است.

لامعی با بیان این که مرکز ثقل فعالیت های مشاوره ای در آموزش وپرورش، دانش اموزان هستند، افزود: در طول سال تحصیلی گذشته بیش از 5 هزار نفر از دانش آموزان سطح استان از خدمات مراکز و هسته های مشاوره استان برخوردار شدند.
انتهای پیام/ب


ارائه خدمات مشاوره به دانش آموزان خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.