استاندار خوزستان:

برخی مسئولان رفع بیکاری را اولویت کاری نمی‌دانند

استاندار خوزستان گفت: در جهت ایجاد اشتغال در استان خوزستان به صورت منطقه‌ای برنامه‌هایی اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا شریعتی عصر امروز در شورای اشتغال استان خوزستان با بیان اینکه اشتغال مشکلی است که همه در سطح کشور با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند، اظهار داشت: همچنین اشتغال با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و انتخاب شعار سال از مهمترین دغدغه‌های کشور عنوان شده که باید نسبت به آن اهتمام داشت.

وی به تلاش برای کاهش نرخ بیکاری و تک رقمی شدن آن اشاره داشت و افزود: آنچه که به نظر می‌رسد این است که شوک لازم به برخی از دستگاه‌ها برای ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری وارد نشده است.

استاندار خوزستان با بیان برخی از دستگاه‌ها درد جوانان جامعه را همانند درد خود حس نمی‌کنند، بیان کرد: نارضایتی، گله‌مندی و مشکلات در زمینه عدم وجود اشتغال می‌تواند زمینه‌ساز مشکلات بیشتری شود.

وی با بیان اینکه مسئولان، اشتغالزایی و رفع بیکاری را دغدغه و اولویت اصلی خود بدانند را مشاهده نمی‌کنیم، گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید خود را ملزم کنند که حتما در جلسات شورای اشتغال حضور بیابند.

شریعتی با اشاره به اینکه باید مجموعه اقدامات در جهتی سوق یابد که میزان اشتغال در استان افزایش پیدا کند، عنوان کرد: در جهت ایجاد اشتغال در استان خوزستان به صورت منطقه‌ای برنامه‌ای اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در همین زمینه باید کارگروهی تشکیل و گزارش کار صندوق‌ها و بانک‌ها در زمینه پرداخت تسهیلات همچنین نتیجه و تأثیر آن در اشتغالزایی بررسی شود.

انتهای پیام/پ

 

صندوق‌ها و بانک‌ها در زمینه پرداخت تسهیلات گزارش ارائه دهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.