بیشترین تعامل با رسانه از اولویت های سپاه کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از تعامل با رسانه در مسائل فرهنگی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز در نشست خبری هفته دفاع مقدس با اصحاب رسانه با بیان اینکه رسانه‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند و به اصحاب رسانه به عنوان خواص جامعه نگاه می‌کنیم، گفت: چون ریشه همه مشکلات فرهنگی است؛ بنابراین، یکی از اولویت‌های در استان کرمان کار فرهنگی است و ما با رسانه‌ها بیشترین تعامل را دراین زمینه خواهیم داشت.
وی با اشاره به اینکه نگاه ما به رسانه‌ها همان فرمایش رهبری است، افزود: نگاه سپاه ثارالله به دستگاه‌های اجرایی استان در چهار گام تعریف شده است که اولین مورد آن تعاون و همکاری است.
ابوحمزه انتقاد سازنده را دومین گام این نهاد در برخورد با دستگاه‌های اجرایی مطرح کرد و افزود: رسانه‌ها نیز باید نسبت به سپاه و بسیج به همین صورت کار کنند و ما نقاط ضعف و قوت دستگاه‌ها را بیان می‌کنیم و برای رفع آن‌ها تلاش می‌کنیم و امیدواریم که نگاه آن‌ها هم به سپاه همین نگاه باشد.
وی با تأکید بر اینکه مطالبه گری یکی دیگر از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد و باید حس پاسخ گویی و مطالبه گری از سوی مسئولین و مردم وجود داشته باشد، بیان کرد: در استان کرمان اجازه عبور از خطوط قرمز نظام را به هیچ کس نمی دهیم و هر کس باید نگاهش در چارچوب قوانین و مقررات باشد و اگر کسی قصد زیر سؤال بردن نظام و انقلاب را داشته باشد، سپاه با تمام توان جلویش می‌ایستد.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان ظرفیت‌های بسیار بالای استان کرمان گفت: استان کرمان این ظرفیت را دارد تا در بسیاری از شاخص‌ها در رتبه اول تا سوم قرار گیرد و آنچه ما دنبال می‌کنیم این است که از دیدگاه مردم و مسئولین در سطح کشور ظرفیت‌ها را از بالقوه به بالفعل قرار دهیم.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه مشکل ما در کشور کمبود امکانات و نبود بودجه و غیره نیست، افزود: هر کدام از مسئولین استان کرمان که می‌خواهند در کارشان موفق باشند، باید کارجهادی کنند؛ چرا که با مدیریت اداری کاری پیش نمی‌رود.

انتهای پیام/ی

یکی از اولویت‌ها در استان کرمان کار فرهنگی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار