کسب چهار مدال برنز در دومین روز رقابت‎های آسیایی برای افغانستان

در دومین روز رقابت‎های داخل تالار و ورزش‎های رزمی آسیا، افغانستان صاحب چهار مدال برنز شد.

کسب چهار مدال برنز در دومین روز رقابت‎های آسیایی برای افغانستانبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، این مدال‎ها را در بخش کشتی کمربندی، جاوید احمد در وزن هشتاد کیلوگرام، سید شفیع در وزن هشتاد و پنج کیلوگرام، محمد گل پهلوان زاده در وزن آزاد و سیک گل در وزن هشتاد و دو کیلوگرام به نام افغانستان ثبت کردند.

اما، در بخش تکواندو و در بخش دختران، خدیجه رضایی در وزن هشتاد و چهار کیلوگرام در نخستین دیدارش مغلوب مبارز چینی شد و از ادامۀ بازی‎ها کنار رفت. اما، فرحناز یعقوبی در بازی نخستش حریف هندی اش را شکست داد و در دومین دیدارش در برابر مبارز چین شکست خورد و به جمع حذف شده گان پیوست.

در بخش مردان نیز، بلال زازی، تکواندوکار کشور در دیدار نخستش ورزشکار عربستان را شکست داد اما، در بازی دومش در برابر تکواندوکار کازاخستان شکست خورد و از ادامۀ این بازی‎ها کنار رفت.

همین طور در بخش جوجتسو، حمید مهردل در وزن هفتاد و هفت کیلوگرام ورزشکاران امارات و عراق را شکست داد، اما در برابر ایران شکست خورد و با این رقابت‎ها خداحافظی کرد.

بازی‎های داخل تالار و ورزش‎های رزمی آسیا با حضور شش هزار ورزشکار در بیست و یک رشته ورزشی در عشق آباد برگزار شده اند و ده روز ادامه خواهند داشت.

ورزشکاران افغانستان در نخستین روز رقابت‎های داخل تالار و ورزش‎های رزمی آسیا، یک مدال طلا و یک مدال نقره گرفته بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار