معاون آموزش‌وپرورش دورود :

برگزاری جشن شکوفه‌ها در شهرستان دورود

معاون آموزش ابتدایی آموزش‌وپرورش دورود از برگزاری جشن شکوفه‌ها با حضور ۲ هزار و ۷۵۰ دانش‌آموز پایه اول در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ پرویز رحمتی ، با اشاره به در پیش بودن سال تحصیلی ۹۷_۹۶ گفت: حدود 15 هزار و 700 دانش‌آموز دورودی در مقطع ابتدایی وارد مدارس می‌شوند.

وی با بیان اینکه این تعداد دانش‌آموز در قالب ستاد پروژه مهر در سال تحصیلی جدید وارد مدارس دورود می‌شوند، افزود: از این تعداد 2 هزار و 750 دانش‌آموز در پایه اول ابتدایی مشغول به تحصیل خواهند شد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش‌وپرورش شهرستان دورود با تأکید بر ایجاد بستر مناسب و کسب آمادگی لازم جهت ورود به پایه اول ابتدایی، گفت:اکنون تعداد 134 مدرسه ابتدایی دولتی و غیردولتی در شهرستان دورود وجود داشته و هیچ کلاس درسی بدون معلم نداریم.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری جشن شکوفه‌ها ویژه دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی در سراسر استان، تصریح کرد: مراسم زنگ مقاومت و بازگشایی مدارس روز شنبه اول مهر همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان و به صورت نمادین در دبیرستان پسرانه شاهد برگزار و تمام امکانات آموزشی برای تحصیل دانش‌آموزان فراهم شده است.

رحمتی به برخی برنامه‌های فرهنگی همزمان با آغاز سال تحصیلی در سطح مدارس شهرستان اشاره کرد و گفت: در هفته دفاع مقدس برنامه‌های متعددی همچون برگزاری نمایشگاه کتاب و یادواره شهدا برگزار خواهد شد.

به گفته این مسئول با فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری امام حسین (ع)، برنامه‌های متنوع عزاداری سید و سالار شهیدان در مدارس شهرستان دورود برگزار می‌شود.

وی گفت: جشن شکوفه‌ها باهدف آشنایی دانش‌آموزان با محیط آموزشی، فضای فیزیکی آموزشگاه، ساعت ورود و برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ د

برگزاری جشن شکوفه‌ها با حضور2 هزارو750 دانش‌آموز در دورود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.