هیئت در خراسان جنوبی کجا برویم؟

همزمان با فرارسیدن ماه محرم الحرام و برگزاری مراسم عزاداری سالار شهیدان (ع)، برنامه هیئت های خراسان جنوبی را در اینجا می توانید دریافت کنید.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ درآستانه محرم 96 و برگزاری مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) و اهل بیت نبوت(ع)، می توانید برنامه هیئت های خراسان جنوبی را  اینجا بخوانید.

*هیئت بیت العباس (ع) واقع در بیرجند تقاطع خیابان توحید و 15 خرداد،نبش توحید 31 ،مراسم عزاداری از امروز آغاز شده و تا دهم مهر ماه ادامه دارد.

مراسم این هیئت با سخنرانی استاد محمد رضا عرب پور و مداحی حاج ابراهیم ترابی،و امیر حسین ترابی از ساعت 20 الی 21 برگزار می شود.

*مراسم هیئت بیت الزهرا(س) در شهرستان طبس،میدان پلیکان،خیابان 12 متری بازک، در دهه اول محرم با سخنرانی حجت الاسلام غلامی از ساعت 6 الی 7 صبح برگزار می شود.

*در شهرستان فردوس،هیئت مجتمع مهدیه فردوس با سخنرانی حجت الاسلام مهدی ولی پور از ساعت 20:30 الی 22 هر شب تا دهم مهر ماه مراسم عزاداری برگزار می کند.
 
*مراسم هیئت  ابوالفضلی واقع در شهرستان سه قلعه خیابان امام خمینی نیز در دهه اول محرم با مداحی حجت الاسلام کرمانشاهی از ساعت 21 الی 24 برگزار می شود.
انتهای پیام/ب


برنامه هیئت های خراسان جنوبی در ایام محرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.