فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی:

فرهنگ عاشورا،مبنای فرهنگی نظام جمهوری اسلامی

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی گفت: فرهنگ عاشورا،مبنای فرهنگی نظام جمهوری اسلامی است.

فرهنگ عاشورا،مبنای فرهنگی نظام جمهوری اسلامی

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ سردار شجاع، فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی صبح امروز در همایش بزرگ طلایه داران تبلیغ گفت: راه امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورا مبنای فرهنگی نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود:  دشمن قصد دارد تفکر شیعه را خدشه‌دار کند تا در جامعه کنونی جایگاهی برای این تفکر وجود نداشته باشد به خصوص در استان‌هایی که جمعیت تلفیقی از اهل سنت و شیعه وجود دارد.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی گفت: دشمن با تحریک افراد تأثیرپذیر به دنبال آسیب رساندن به جامعه اسلامی است و در این راستا نباید غفلت کنیم و باید تا جایی که می‌توانیم پیگیری کنیم.

سردار شجاع با بیان اینکه مسئولیت‌های قانونی ناجا در ایام محرم و صفر بسیار مهم است،افزود: امروزه بهترین امنیت را در کل جهان جمهوری اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی در بحث سرانه وقوع جرم جزو پایین‌ترین استان‌های کشور است،گفت: در این راستا خراسان جنوبی بهترین وضعیت را در بحث جرایم و کم بودن معضلات اجتماعی دارد.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه در استان روحانیت مورد اعتماد مردم است،افزود: ماه محرم که نزدیک می‌شود فعالیت دشمن نیز در زمینه فرهنگی بیشتر می‌شود و متأسفانه در مورد مسائل فرهنگی آسیب پذیری بیشتر است.

سردار شجاع با بیان اینکه تشدید فعالیت‌های دشمن در شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای با آغاز ماه محرم به شدت افزایش پیدا می‌کنند،گفت: اقدامات مبلغان می‌تواند نقش واکسیناسیون را در مقابل ناهنجاری‌های جامعه داشته باشد.
انتهای پیام/ب


مبلغان،نقش واکسیناسیون در مقابل ناهنجاری ها را دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار