برگزاری رژه نیروهای مسلح در شوش

امروز رژه نیروهای مسلح مستقر در شهرستان شوش همزمان با هفته دفاع مقدس در میدان بسیج این شهر برگزار گردید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ کریم بابایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش در این آئین در سخنانی با گرامیداشت تقارن ماه محرم و هفته دفاع مقدس بیان داشت: حماسه دفاع مقدس در مسیر و امتداد آرمان های بلند عاشورا است، چرا که فرهنگ عاشورا در ایجاد و تداوم انقلاب تاثیر فراوان داشته است.

وی اظهار کرد: برای پی بردن به عمق تاثیر فرهنگ عاشورا در دوران دفاع مقدس باید مروری به وصیت نامه و نگاهی به نوشته ها و خاطرات شهدا انداخت که حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل را تاسی از امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورایی می دانستند.

حجت الاسلام سیدمحمد امام، امام جمعه شوش بیان کرد: نیروهای مسلح اقتدار و توان موشکی خود را با پرتاب موشک به مقرر اصلی داعش به نمایش گذاشتند.

وی اظهار داشت: ایران اسلامی امروز در سایه توکل ملت ایران به خدای متعال و امام عصر(عج) و نیروهای مسلحی مقتدر در برابر دشمنان ایستاده است.

در این آئین نیروهای بسیج و سایر یگان های نمونه نیروهای مسلح اعم از نظام و انتظامی، عشایر لر، عرب، بختیاری شهرستان شوش با اجرای رژه یاد و خاطره روزهای ایثار و شهادت را گرامی داشتند.

گردان‌های نیروهای واکنش سریع و دیگر گردان‌های الی بیت المقدس،گردان های امام حسین(ع) و خودرویی از مقابل جایگاه رژه رفتند.

گردان‌های رزمی در این مراسم به اجرای حرکات نمایشی، دفاع شخصی و اجرای مانورهای دفاعی پرداختند.

انتهای پیام/گ

رژه نیروهای مسلح در شوش برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.