مظلومی: چشمانم را ارزان نفروختم/ ورزش زندگی دوباره ای به من بخشید

رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان معتقد است با ورزش توانسته بر مشکلات پس از مصدومیت در جنگ غلبه کند و به عبارتی ورزش را بازگشت به خود می داند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمد رضا مظلومی که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس انجام شد، با بیان خاطرات خود از آن دوران، اظهار کرد: در دوران جنگ تحمیلی چهار بار مجروح شدم؛ دو بار سال 59 که سرباز بودم و از ناحیه انگشتان آسیب دیدم، یک بار از ناحیه پا و کمر ترکش خوردم و در فروردین سال 62 و در سن بیست و دو سالگی هم لیاقت جانبازی 70 درصد را از ناحیه چشم پیدا کردم.


او در پاسخ به این سوال که چقدر زندگی پس از مصدومیت و نابینایی برایتان سخت و دشوار شد، گفت: چشمانم را در معامله با خدا ارزان نفروختم لذا جراحات و مصدومیت های ناشی از دفاع مقدس هیچ خللی در اراده و ایمان و حتی روحیه من نگذاشت.


رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان عنوان کرد: در این بین ورزش نشاطی به من داد تا بر مشکلات خود غلبه کنم، ادامه تحصیل دهم، کار پیدا کنم و با ورزش وارد جامعه شوم؛ به عبارتی می توان گفت ورزش نه برای من بلکه برای همه جانبازان و معلولان بازگشت به خود است.


مظلومی افزود: کشتی نابینایان، گلبال و جودو از جمله ورزش هایی بود که به صورت حرفه ای پس از مصدومیت در آن فعالیت کردم.


او در پایان با بیان این که هر کسی می تواند با پای بندی به اعتقاداتش به خواسته های خود برسد، گفت: اکنون بعد از 34 سال که از نابینایی من می گذرد می توانم ادعا کنم که نه تنها بدتر از قبل آن زندگی نکرده ام بلکه به مراتب زندگی برایم لذت بخش تر شد.

 

انتهای پیام/

 

گپی با رئیس فدراسیونی که 70 درصد جانبازی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار