با نصب سامانه کلر زن و گندزدایی مخزن آب در دزفول

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی دزفول از بهبود آب آشامیدنی ۵ روستا در این شهرستان با نصب سامانه کلر زن و گندزدایی مخزن خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد گلچین پور، مدیر امور آب و فاضلاب روستایی دزفول گفت: با انجام عملیات شست و شو و گندزدایی مخزن آب آشامیدنی و نصب سامانه کلرزن، 320 خانوار روستایی ساکن 5 روستا از آب آشامیدنی با کیفیت بهتر بهره مند شدند.


وی بیان داشت: روستا حسن آقا و دارک با جمعیتی بالغ بر 120 خانوار و روستاهای آبید سره اول، آبید سره دوم و ماشکار با جمعیتی بالغ بر 200 خانوار دارند و بهبود کیفیت آب شرب روستاهای حسن آباد و دارک با انجام عملیات گندزدایی و شست و شوی مخازن آب شرب صورت گرفت و روستاهای حسن آباد و دارک تحت پوشش مجتمع آبرسانی روستایی شهیون است و جمعیتی بالغ بر 600 نفر را تحت پوشش دارد.


گلچین پور با اشاره به نصب و راه اندازی سامانه جدید کلرزن برای بهبود کیفیت آب شرب 3 روستا در شهرستان دزفول گفت: خط انتقال آب شرب روستاهای آبید سره 1، آبید سره 2 و ماشکار طولانی است و نیاز به نصب این سامانه کلرزن داشت تا آب شرب این روستاها بلحاظ کیفی از شاخص استاندارد بهره مند شود.


وی افزود: کلیه اقدامات انجام شده توسط اکیپ تعمیرات و نگهداری امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان دزفول انجام شد.
مدیر امور آبفا روستایی شهرستان دزفول با تشریح روند پیشرفت 70 درصدی پروژه احداث مخزن 150 متر مکعبی روستای توت علیا نیز گفت: این پروژه در راستای تامین آب ذخیره روستای توت علیا با جمعیتی بالغ بر 210 خانوار در حال اجراست که ظرف 2 ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.


انتهای پیام/م

بهبود کیفیت آب آشامیدنی با نصب سامانه کلر زن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.