نمایشگاه کتاب لرستان؛

عرضه ۴۵ هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب لرستان

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت:در یازدهمین نمایشگاه کتاب لرستان حدود ۴۵ هزار عنوان کتاب عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ شیرزاد بسطامی معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان کرد: یازدهمینی نمایشگاه کتاب و مطبوعات لرستان ۲۹ شهریورماه با حضور ۳۸۷ ناشر از سراسر کشور در قالب ۲۳۰ غرفه شروع به کار کرده و تا چهارم مهر ادامه دارد که البته احتمال تمدید مهلت فعالیت نمایشگاه وجود دارد.

وی افزود: سهم ناشران لرستانی در این نمایشگاه ۱۵ ناشر بوده که در ۳۰ غرفه نمایشگاهی مستقر شده‌اند.

معاون اداره کل ارشاد لرستان با بیان اینکه استقبال از نمایشگاه نسبتا خوب بوده، گفت: انتظار از مردم فهیم و اهل مطالعه لرستانی این است که در روز‌های باقی مانده از نمایشگاه کتاب حضور بیشتر و باشکوه‌تری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: کتاب‌ها وکار‌های ارئه شده این نمایشگاه در قالب‌های مختلفی همچون کتاب‌های عمومی، تاریخی، جغرافیا، کودک و نوجوان، و کمک درسی در طبقه بندی‌ای مختلف و با ۳۰ درصد تخیف عرضه شده و این فرصت خوبی برای افراد اهل مطالعه در رده‌های سنی مختلف و جایگاه‌های اجتماعی متفاوت است.

بسطامی با بیان اینکه بالغ بر ۲۸ تا ۳۰ برنامه جنبی در حاشیه نمایشگاه کتاب لرستان برگزار می‌شود، یادآور شد: به سبب همزمان شدن ایام محرم و هفته دفاع مقدس ما سعی کردیم که نمایشگاه رنگ و بوی عاشورایی و دفاع مقدسی خود را حفظ کند که در این راستا تئاترو شب شعر دفاع مقدس و عاشورایی و همچنین مراسم روز سینما را برگزار کردیم و کارگا‌های آموزشی با موضوع و محوریت شعار سال که از جانب مقام معظم رهبری مطرح شد نیز برگزار شده است.

وی یادآور شد: بالغ بر ۴۵ هزار جلد کتاب در نمایشگاه وجود دارد ضمن اینکه روزانه رونمایی از کتاب‌های مختلف را داریم و سعی شده تا آخرین روز نمایشگاه ۵۰ الی ۶۰ عنوان کتاب رونمایی شود.

انتهای پیام/م

۴۵ هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب لرستان عرضه  می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.