امام جمعه بردخون:

آرزوی دیرینه مردم بردخون برای احداث اسکله هنوز عملی نشده است

امام جمعه بردخون گفت: آرزوی دیرینه مردم این دیار برای احداث اسکله تا هنوز عملی نشده است.

آرزوی دیرینه مردم بردخون برای احداث اسکله هنوز عملی نشده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام سیدحسین رکنی حسینی اظهار داشت: بخش بردخون با داشتن سوابق طولانی علمی، فرهنگی، مذهبی و با وجود بزرگان و نام آوران نیازمند توجه و حمایت بیشتر در زمینه رفع مشکلات و توسعه بیش از پیش است.

وی با تأکید بر انسجام مردم و مسئولان در راستای پیشرفت این منطقه، گفت: آرزوی دیرینه مردم این دیار برای احداث اسکله تا هنوز عملی نشده است و صیادان مجبورند مشکلات و سختی‌ها را تحمل کنند و در گرما و سرما برای امرار معاش دل به دریا بزنند و با همه ناملایمات دست از صید و صیادی نکشیده اند. بردخون تنها منطقه ساحلی پرجمعیت بین بوشهر تا دیر است که فاقد اسکله و موج شکن است. بردخون سال‌ها پیش بندری پررونق و دارای قایق‌های زیادی بوده و گمرک داشته است، اما امروز به دلیل عدم امکانات و تسهیلات صیادی برخی از صیادان این شغل را رها کرده اند و این شایسته نیست.

امام جمعه بردخون با تأکید بر اینکه وضعیت کشاورزی و کشاورزان منطقه نیز مطلوب نیست، اضافه کرد: بار‌ها برای حل مشکلات مردم پیگیری کرده ام و با مسئولان شهرستان و استان تماس داشته ام و حاضرم برای رفاه مردم از همه توان و ظرفیت خود استفاده کنم و در این زمینه زمان را از دست نمی‌دهم.

وی با اشاره به اینکه مردم، ولی نعمتان نظام اسلامی هستند، ادامه داد: همواره هدفم را رفع مشکلات منطقه، سربلندی بردخون و توسعه همه جانبه آن قرار داده ام و هیچگاه در کار مسئولان دخالت نکرده‌ام، اما به دنبال تحقق خواسته‌ها و مطالبات مردمی تا حصول نتیجه هستم.

انتهای پیام /پ

آرزوی دیرینه مردم بردخون برای احداث اسکله هنوز عملی نشده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.