قدیمی قائم مقام معاونت درمان وزارت بهداشت شد

جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی طیب قدیمی را به عنوان قائم مقام و معاون اجرایی این معاونت منصوب کرد.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی طیب قدیمی را به عنوان قائم مقام و معاون اجرایی این معاونت منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر طیب قدیمی

عضو محترم هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران

نظر به تعهد، تخصص، حسن سوابق خدمتی و تجربی جناب عالی به موجب این ابلاغ به عنوان قائم مقام و معاون اجرایی این معاونت منصوب می گردید تا برابر مقررات و با رعایت موازین شرعی و قانونی به انجام وظیفه بپردازید . اميد است با اتكال به خداوند متعال و همكاري كليه مديران و كاركنان نسبت به انجام امور محوله موفق و موید باشيد.

ضمناً به منظور تسریع و تسهيل امور اداری و اجرايي ، به جنابعالي تفويض اختيار می گردد تا علاوه بر انجام امور محوله نسبت به كليه مكاتبات اداري درون سازماني و برون سازماني و ابلاغ بخشنامه ها اقدام نماييد. انتظار دارم با تشريك مساعي، امور مربوط به دفاتر ، ادارات و مشاورین اين حوزه و دانشــگاهها/دانشکده های علوم پزشكي را نظارت نمــوده و اقدامات لازم را معمول فرمایید.

انتهای پیام/

معاون اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت منصوب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار