ششمین یادواره شهدای شهرداری اردبیل برگزار شد

ششمین یادواره شهدای شهرداری اردبیل و شهدای عملیات ثامن الائمه در محل نمایشگاه رزمی فرهنگی دفاع مقدس اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهردار اردبیل در این مراسم با تأکید به جایگاه رفیع شهدا، تصریح کرد: شهدا با پیروی از سیره امام حسین (ع) در زمان دفاع مقدس از ارکان نظام و کشور دفاع کردند.

حمید لطف‌اللهیان افزود: مکتب شهدا مکتب دلدادگی است و امروز وظیفه اقشار مختلف جامعه ادای دین به خون شهدا و پیروی از مکتب فکری آن ها است.

وی با تأکید به اینکه مسیر شهادت ادامه دارد و امروز شاهد جانفشانی شهدای حرم هستیم، ادامه داد: امروز پیروی از این خط فکری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضرورت ویژه دارد.

شهردار اردبیل با تأکید به اینکه شهرداری به عنوان یک دستگاه فرهنگی خود را موظف به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌داند، اضافه کرد: در این راستا از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود استفاده می‌شود.

لطف‌اللهیان تصریح کرد: در مقابل دسیسه‌های دشمنان امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه در بین نسل جوان هستیم.

در این مراسم همچنین عضو شورای اسلامی شهر اردبیل تأکید کرد: الگوی رفتاری شهدا و رزمندگان در دفاع مقدس امام حسین (ع) بود.

یعقوب عزیززاده با بیان اینکه همین الگو گیری موجب پیروزی در جنگ نابرابر شد، اضافه کرد: رزمندگان اسلام با کمترین امکانات اما با اخلاص و ایمان در مقابل دشمن ایستادند.

وی دفاع مقدس را سند افتخاری برای کشور دانست و افزود: امروز نیز شاهد تداوم ایثارگری‌ها از سوی شهدای مدافع حرم هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل به ضرورت ترویج فرهنگ عاشورایی و ایثار و شهادت تأکید و اضافه کرد: به ویژه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان اهمیت ویژه دارد.

 

انتهای پیام/ح

یادواره شهدای شهرداری اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.