اردبیل؛

پل معلق مشگین شهر میزبان همایش بزرگ صادقیون

همایش بزرگ صادقیون با محوریت یادواره ۶۱۰ شهید والامقام مشگین شهر درپل معلق مشگین شهر برگزار می شود.

مدیر عامل پل معلق مشگین شهر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: همزمان با ۲۹ تیرماه سالروز شهادت امام صادق جعفر (ع) روز پنج شنبه همایش بزرگ صادقیون با محوریت یادواره ۶۱۰ شهید والامقام مشگین شهر ساعت ۱۸ الی ۲۰ در مجموعه پل معلق مشگین شهر برگزار می شود.

حسین عباسی نیا افزود: همایش بزرگ صادقیون با حضور نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه اردبیل آیت الله عاملی برگزار می شود و در این مراسم از خانواده های معظم شهدا تجلیل و قدردانی خواهد شد.

وی بیان کرد: همایش بزرگ صادقیون با حضور مسولان استان، مسولان سپاه استان و شهرستان مشگین شهر، اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا و گردشگران در پل معلق مشگین شهر برگزار می شود و در این مراسم مداحان برجسته استان نیز حضور خواهند داشت.

مدیرعامل پل معلق مشگین شهر امنیت و اقتدار کنونی کشورمان را مدیون خون شهدای والامقام عنوان کرد و افزود: ما قدردان خون شهدای والامقام هستیم و یکی از رسالت های ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان است که در این زمینه مجموعه گردشگری پل معلق با برگزاری برنامه های فرهنگی و یادواره های شهدای والامقام پیشگام بوده است.

وی از برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم استان اردبیل در پل معلق مشگین شهر خبر داد افزود: این یادواره نیز به طور باشکوه و با حضور مسولان کشوری و استانی و خانواده های معظم شهدا در پل معلق مشگین شهر برگزار شد.

 

انتهای پیام/ح

پل معلق میزبان یادواره 610 شهید والامقام مشگین شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار