رونمایی از کتاب "واژه‌نامه عاشورا" در سنندج

کتاب «واژه‌نامه عاشورا» در گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر در سنندج رونمایی شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر، کتاب "واژه‌نامه عاشورا" نوشته مصطفی الله‌ویسیان با حضور مسوولان رونمایی شد.

در این کتاب به واژه‌هایی از جمله  کربلا، زینب، اکبر، اصغر، عاشورا، حسین، اسارت، شهادت، تشنگی و همچنین امر به معروف و نهی از منکر اشاره شده است که عاشورای جاودانگی را می‌سازند. 

معانی امر به معروف و نهی از منکر بخشی دیگر از این کتاب است که نویسنده آنها را در قالب «واژه‌نامه عاشورا»به رشته تحریر درآورده است.

«امر به معروف» در این کتاب به ضامن امنیت جامعه، تنها راه قوام و دوام تمامی فرایض، دو بال پرواز برای اوج گرفتن به سوی کمال و سعادت، کلید خوبی‌ها، انتشار خوبی‌ها و افشاندن بذر نیکی‌ها، کمک به پاکیزگی، کمک به تسلط بر نفس، کمک به خوب خواندن و کمک به افزایش صبوری، معنا شده است.

 مصطفی الله‌ویسیان از نویسندگان نامدار استان کردستان، متولد سال ۱۳۵۴، دانش‌آموخته علوم سیاسی و مدرس دانشگاه است که جدای از مقالات متعددی که نگاشته است، صاحب کتاب‌های «کبوترهایم را سنگ زدند»، «لحظه‌ای با دفتر تنهایی من»، «روابط عمومی از منظر نهج‌البلاغه»و «کتاب شعار سال» است.

انتهای پیام/  د م

کتاب "واژه‌نامه عاشورا" با حضور مسئولان در سنندج رونمایی شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.