وصف حاج قاسم سلیمانی از مسیر عاشورا + فیلم

سردار قاسم سلیمانی به مناسبت ایام سوگواری امام حسین (ع) ویدئویی قدیمی از روضه‌خوانی رهبر انقلاب در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

وصف حاج قاسم سلیمانی از مسیر عاشورا + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  صفحه منتسب به سردار قاسم سلیمانی به تازگی ویدئویی از روضه خوانی رهبر معظم انقلاب را به اشتراک گذاشته که مربوط به سالهای پیش است.

رهبر معظم انقلاب، با اردات ویژه‌ای که به اهل بیت دارند، هر ساله در ایام محرم‌الحرام  در کنار سایر دلدادگان  سالار شهیدان علی بن الحسین (ع) در مراسم سوگواری ایشان شرکت کرده و به اقامه عزا می‌پردازند. همچنان که در این شبها نیز شاهد حضور ایشان به همراه سایر دلباختگان سیدالشهدا هستیم.

سردار سلیمانی نیز همچون ایشان، از جمله شخصیت‌های برجسته و محبوب کشورمان است که حضور پررنگی در این عزاداری دارد. سردار سلیمانی یار و همراه همیشگی رهبر انقلاب بوده و همواره تحت فرمان ایشان به هدایت و رهبری سربازان اسلام در خط مقدم مبارزه پرداخته است. به مناسبت ایام سوگواری امام حسین (ع) سردار ویدئویی از روضه خوانی رهبر انقلاب در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است که مشاهده آن خالی از لطف نیست.

 

 
 

انتهای پیام/

 روایتی تازه از عاشورا از زبان سردار سلیمانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.