ناکامی قاچاقچیان از انتقال۳۵۲کیلو گرم مواد مخدر در قلعه گنج

فرمانده انتظامی شهرستان قلعه گنج از کشف ۳۵۲کیلوگرم موادمخدر و دستگیری دو قاچاقچی در درگیری با سوداگران مرگ خبر داد.

ناکامی قاچاقچیان از انتقال۳۵۲کیلو گرم مواد مخدر در قلعه گنجبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ سرهنگ علی پرنگ فرمانده انتظامی شهرستان قلعه گنج درباره جزئیات این خبر به خبرنگار گفت،در راستای مبارزه شبانه روزی با باند های بزرگ مواد مخدر و ضربات متعدد به سوداگران مرگ تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس شهرستان قلعه گنج اعضای یک باند مسلح قاچاق مواد مخدر که قصد انتقال مواد مخدر از استان های جنوبی به نقاط دیگر را داشتند شناسایی و دستگیر شدند.


سرهنگ پرنگ ادامه داد:پس از رصد اطلاعاتی از محل تردد اعضای باند مسلح و بزرگ در منطقه چهل منی واقع در محور قلعه گنج به کهنوج دو دستگاه خودروی پژو که در حال انتقال مواد مخدر بودند وارد ایست و بازرسی شدند.

 

وی افزود:قاچاقچیان بدون توجه به ایست پلیس اقدام به فرار می کنند که ماموران در یک اقدام ضربتی و تعقیب و مراقبت در نهایت موفق می شوند انها را دستگیر کنند.


وی اظهار داشت:در این عملیات علاوه بر کشف مقادیری فشنگ جنگی دوقاچاقچی دستگیر و ۳۵۲کیلوگرم تریاک و دو دستگاه پژو نیز توقیف شدو در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت قاچاقچیان و توزیع کنندگان موادمخدر با تماس با مرکز۱۱۰پلیس را شناسایی مجرمان یاری کنند.


انتهای پیام/س

 

ناکامی قاچاقچیان  مواد مخدر در قلعه گنج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار