تخصیص اعتبار میلیاردی برای ساحل سازی رودخانه زهره

رئیس شورای شهر هندیجان از اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار از سوی استاندار خوزستان بمنظور ساحل سازی رودخانه زهره خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالنبی گشتیل، رئیس شورای شهر هندیجان گفت: استاندار خوزستان یک میلیارد تومان اعتبار بمنظور ساحل سازی رودخانه زهره در این شهرستان اختصاص داد.

وی بیان داشت: شهرداری این شهرستان 200 نیرو دارد که علاوه بر حقوق عقب‌افتاده بدهی بیمه به تأمین اجتماعی نیز دارد.

گشتیل تصریح کرد: این میزان بدهی حدود یک میلیارد و 500 میلیون تومان با پرداخت بهره ماهانه 40 میلیون است، از این رو شهرداری هندیجان توانایی خدمت‌رسانی کافی و مناسب را به این شهر را ندارد.

رئیس شورای شهر هندیجان اظهار داشت: مسکن‌های مهر هندیجان شمالی و جنوبی وضعیت خوبی نداشته و مشکلات بهداشتی برای منطقه ایجاد کرده‌اند، انتظار حمایت مسئولان ارشد استان خوزستان را داریم.

این مقام مسئول افزود: هندیجان چاه‌های نفتی زیادی دارد، اما متأسفانه عواید آن برای شهرداری و شهر هندیجان بسیار ناچیز و کم است، بنابراین درخواست افزایش حق آلایندگی و ارزش‌افزوده را داریم.

عبدالنبی گشتیل اذعان داشت: با پیگیری که صورت دادیم و عنایت استاندار خوزستان مبلغ یک میلیارد تومان توانستم جهت اجرای پروژه ساحل سازی، دیوار ساحلی، ایجاد امکانات رفاهی، روشنایی و فضای سبز مناسب در طرفین رودخانه زهره را اخذ کنم.

وی اظهار کرد: هندیجان یک شهر محروم است از مسئولان ارشد کشور، استاندار خوزستان، نماینده مردم در مجلس، مسئولان شهرستان درخواست همکاری و کمک به شهرداری هندیجان را داریم.

گشتیل بیان داشت: متأسفانه به سبب بدهی‌های بسیار زیاد شهرداری هندیجان ما توانایی خدمات‌رسانی مناسب را نداریم، انتظار همکاری سایر مسئولان را داشته تا بتوان خدمات مناسب ارائه کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.