اندیمشک؛

اختصاص اعتبار میلیاردی از منابع استانی به اندیمشک

فرماندار اندیمشک از اختصاص 480 میلیارد ریال اعتبار از محل منابع استانی به این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری، فرماندار اندیمشک بیان کرد: این اعتبارات برای تکمیل یا احداث پروژه های مختلف در سطح این شهرستان هزینه خواهد شد.

 

وی اذعان داشت: تکمیل و افتتاح طرح های عمرانی با پیشرفت بیش از 70 درصد، اولویت شهرستان اندیمشک است.

 

جهانگیری تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته و مساعدت استاندار خوزستان، نیازهای شهرستان در ارتباط با ارتباطات ماده 180 رفع و به زودی در اختیار طرح های عمرانی شهرستان قرار می گیرد.

 

فرماندار اندیمشک گفت: پارسال با حمایت بسیار خوب نماینده مردم اندیمشک برای اجرایی کردن پروژه های بلاتکلیف تلاش خوبی انجام شد و این پروژه ها در مراحل اتمام قرار دارند.

 

وی افزود: برای تسریع در تکمیل پروژه های تعریف شده شهرستان اندیمشک که در شورای برنامه ریزی استانی مصوب گردید، مشکل اعتبار نخواهیم داشت.

 

مجید پورفاطمی، کارشناس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان بیان داشت: در سال جاری جهش مناسبی در اختصاص اعتبار داده شده به استان خوزستان، صورت پذیرفته است که بخشی از این اعتبارات در شهرهای استان توزیع گردیده است.

 

وی اظهار کرد: منابع در نظر گرفته شده متمرکز بر محقق نمودن برنامه های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید و اشتغال می باشد که اولویت در توسعه زیرساختهای اشتغال پایدار می باشد.

 

پورفاطمی گفت: دیدگاه اعضای کمیته برنامه ریزی اندیمشک، باید در راستای توسعه شهرستان باشد، چرا که در شورای برنامه ریزی استانی مصوب گردیده فقط 10 درصد اعتبارات محلی به پیشبرد پروژه های جدید و 90 درصد اعتبارات و منابع برای تکمیل طرح های نیمه تمام اختصاص داده شود.

 

کارشناس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان اذعان کرد: اعتبارات اندیمشک امسال رشد خوبی داشته که از این اعتبارات باید در راستای توسعه شهرستان استفاده بهینه شود.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.