نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان:

برگزاری همه پرسی بزرگ‌ترین خیانت بارزانی ‌به منطقه بود

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان برگزاری همه‌پرسی جدایی‌طلبی اقلیم کردستان عراق را بزرگ‌ترین خیانت بارزانی در منطقه دانست و گفت:همه‌پرسی جدایی‌طلبی اقلیم کردستان عراق طرح صهیونیستی برای بی‌ثبات کردن منطقه بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ آیت‌الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر خرم‌آباد گفت: تقوا نوری را در قبر می‌شود که اهل تقوا را به بهشت می‌رساند مولای متقیان امام علی (ع) نیز می‌فرماید بندگان خدا از قبر و قیامت بترسید زیرا زندگی پس از مرگ بسیار سخت‌تر از زندگی در دنیا است.

وی افزود: امام علی (ع) می‌فرماید بندگان خدا قبر شما چهار ویژگی دارد نخست بیسار تنگ است، دوم فشار قبر دارید،سوم تاریک و ظلمات است و چهارم در قبر تنها هستید، پس تنها چیزی که می‌تواند قبر شمارا نورانی کند تقوا است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان به اشاره به ایام اسارت و مصیبت اهل‌بیت (ع)، عنوان کرد: سخت‌ترین لحظات برای کاروان اباعبدالله الحسین (ع) این ایام است، ایامی که اهل‌بیت (ع) در کوفه به سمت شام حرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه نهضت عاشورا دو مرحله دارد بیان کرد: مرحله نخست آن خون و مرحله دوم آن پیام است، مرحله نخست جان‌نثاری اباعبدالله الحسین (ع) و یارانش تا بعدازظهر عاشورا ادامه پیدا کرد و مرحله دوم با پیام‌رسانی حضرت زینب کبری (س) آغاز شد.

آیت‌الله میرعمادی مهم‌ترین رسالت زینب کبری (س) و کاروان اسرای اهل‌بیت (ع) را پیام‌رسانی عاشورا دانست و گفت: حضرت زینب کبری (س) با پیام‌رسانی‌اش بنی امیه را رسوا و کاخ یزید را متزلزل کرد.

وی تصریح کرد: حضرت زینب کبری (س) با خطابه و سخنرانی خود در کوفه و شام توانست شگردهای تبلیغاتی بنی امیه و یزید را خنثی کند، آن‌ها آنچه را که علیه امام حسین (ع) انجام داده بودند، حضرت زینب (س) خنثی کرد و از بین برد.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان خاطرنشان کرد: حضرت زینب کبری (س) با پیام‌رسانی خود توانست فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت را تبلیغ کند، آن حضرت شهادت را مایه کرامت انسان معرفی کرد.

وی با بیان اینکه حضرت زینب کبری (س) توانست خون سید الشهداء (ع) و نهضت عاشورا را زنده نگه دارد، اظهار داشت: بنی امیه 50 سال باسیاست حقه و نیرنگ، کشتن و شکنجه دادن توانست بر مردم حکومت کند اما قیام امام حسین (ع) پایداری حکومت بنی امیه را متزلزل کرد.

آیت‌الله میرعمادی افزود: پیام‌رسانی مهم است همچنان که مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران حج فرمودند که باید با تبلیغات تهاجمی جلوی تبلیغات کور دشمن را بگیرید.

وی عنوان کرد: آل سعود علیه جمهوری اسلامی ایران به روش یزیدیان عمل می‌کند، عده‌ای را تطمیع می‌کند و تزویر به خرج می‌دهد و در ایام حج علیه جمهوری اسلامی ایران حرف میزند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان بیان کرد: آل سعود می‌خواهد جمهوری اسلامی ایران را بدنام کند به همین دلیل با شیوه‌های گوناگون جنگ نرم به راه انداخته است؛ جنگ نرم روش بنی امیه و یزیدیان بوده است و آل سعود نیز امروز از همین روش استفاده می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه در مقابل ترفندهای سعودی‌ها باید فعال برخورد کرد گفت: ایام حج بهترین فرصت برای خنثی کردن فعالیت‌های تبلیغاتی آل سعود و استکبار جهانی است.

آیت‌الله میرعمادی تصریح کرد: خبرها و تهمت‌های دروغ توسط آل سعود و بنگاه‌های تبلیغاتی بی‌بی‌سی و صدای آمریکا پخش می‌شود و به‌صورت گسترده در جامعه رواج پیدا می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان یکی از توطئه‌های دشمنان در جنگ نرم را تهمت زدن دانست و گفت: بدنام کردن شخصیت‌های انقلاب و چهره‌های ولایتی از اهداف دشمنان است و امروز چهره‌هایی که از ولایت دفاع می‌کنند سینه در مقابل دشمن سپر کرده‌اند و مورد هجمه دشمنان‌اند که این‌یکی از شگردهای تبلیغاتی دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی است.

وی افزود: ما در برابر این شگردهای تبلیغاتی دشمن در جنگ نرم باید برخورد تهاجمی داشته باشیم، باید فعال برخورد کنیم و هر خبری را قبول نکنیم، تحلیل و بررسی کنیم.

آیت‌الله میرعمادی عنوان کرد: در برابر هجمه شدید تهمت‌ها لااقل جای سؤال بگذارید و به‌راحتی نپذیرید چون دشمن در جنگ نرم به دنبال تهمت است.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند باید در مقابل جبهه خطرناک دشمن روشن گری و پیام‌رسانی کنید و فعالیت تبلیغاتی فعال و تهاجمی داشته باشید.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی در نظام جمهوری اسلامی ایران رسالت بسیار سنگینی به دوش دارد.

وی تأمین نظم و امنیت، آسایش و آرامش برای مردم را مهم‌ترین کار نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: نیروی انتظامی در برابر مجرمان جانش را به خطر می‌اندازد تا مردم آسایش و آرامش داشته باشند.

آیت‌الله میرعمادی پاسداری از ارزش‌های اسلامی و دینی، برقراری امنیت در ابعاد گوناگون، تأمین امنیت در مراسمات مختلف و مراسمات مذهبی و تأمین امنیت در راهپیمایی‌ها را از دیگر اقدامات نیروی انتظامی برشمرد و خاطرنشان کرد: پلیس همیشه در کنار مردم است در همین عزاداری سید الشهداء نیروی انتظامی در تمامی هیئت‌های مذهبی حضور داشت.

وی اظهار داشت: در میان نهادها و سازمان‌ها تنها نیروی انتظامی است که همیشه در مقابل چشم مردم است و باید گفت نیروی انتظامی در تمامی مراحل زندگی مردم نقش دارد به‌طوری‌که بین نیروی انتظامی و مردم پیوند و ارتباط عمیقی وجود دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان افزود: پلیس تأمین‌کننده امنیت مردم است و مردم نیز پشتیبان نیروی انتظامی هستند و این رابطه سبب شده امروز امنیت داخلی در ایران اسلامی زبانزد باشد.

وی امنیت داخلی ایران اسلامی را محصول هوشیاری، حضور به‌موقع و اشرافیت نیروی انتظامی دانست و عنوان کرد: آمریکا بااین‌همه نیروی نظامی و انتظامی که دارد از برقراری امنیت در داخل کشور خود عاجز مانده است.

آیت‌الله میرعمادی بابیان اینکه ما در جمهوری اسلامی ایران، امنیت را نعمت بزرگی برای خود میدانیم بیان کرد: این امنیت پایدار نتیجه تلاش و کوشش نیروی انتظامی و برخورداری نیروی انتظامی از قدرت و توان، ایثار است بنابراین امروز نیروی انتظامی مایه افتخار و سربلندی نظام اسلامی ماست.

وی اقتدار درونی و اعتماد عمومی را مهم‌ترین سرمایه نیروی انتظامی و دانست تصریح کرد: نیروی انتظامی با اعتقاد به ولایت و برخورداری از دانش نظامی، انتظامی و بصیرت جلوی هرگونه قانون‌شکنی و جرم را می‌گیرد و با قاطعیت ایستادگی می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری همه‌پرسی جدایی‌طلبی اقلیم کردستان عراق اشاره کرد و گفت: یک کار خطرناکی انجام گرفت و بارزانی بزرگ‌ترین خیانت را مرتکب شد.

وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران آن روزی که اقلیم کردستان مورد هجمه داعش قرارگرفته بود به آن‌ها کمک کرد اما بارزانی امروز حرف جمهوری اسلامی را گوش نکرد و با برگزاری همه‌پرسی بزرگ‌ترین خیانت را به منطقه کرد.

آیت‌الله میرعمادی همه‌پرسی جدایی‌طلبی اقلیم کردستان عراق را طرح صهیونیست دانست و افزود: رژیم غاصب صهیونیستی این نقشه را کشید تا با جدایی اقلیم کردستان عراق یک اسرائیل دومی در کنار ایران، ترکیه و عراق داشته باشد و بخواهد شیطنت و حمایت کند.

وی عنوان کرد: همه‌پرسی جدایی‌طلبی اقلیم کردستان عراق یک طرح صهیونیستی برای بی‌ثبات کردن منطقه بود که به اجرا درآمده است تا کشورهای دیگر را آرام‌آرام تحریک کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان بیان کرد: به‌طور یقین دست رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی در این همه‌پرسی وجود داشته است و آمریکایی‌ها پنهانی به بارزانی پیغام دادند که طرح را اجرا کنید به مخالفت ظاهری ما نگاه نکن که کشورهای منطقه را دچار گرفتاری کرده است.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی تحریک می‌کند اگر اقلیم کردستان عراق استقلال پیدا کند می‌تواند در جمهوری اسلامی نفوذ کند و از طریق کردستان عراق بتواند به کردستان ایران نفوذ پیدا کند اما کور خوانده است، با این طرح رژیم صهیونیستی در تحت اشراف اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران قرارگرفته است.

آیت‌الله میرعمادی اظهار داشت: ایران قوی‌تر از این حرف‌هاست بنا به راین جا دارد که در برابر این توطئه و خیانت بزرگ همه‌پرسی یک اقدام مشترک قاطع از سوی کشورهای منطقه انجام گیرد تا اجازه ندهند منطقه دچار بی‌ثباتی شود و رژیم صهیونیستی بخواهد در این منطقه عرض‌اندام کند.

وی افزود: خوشبختانه کردهای عراق به ایران به‌صورت طبیعی بیشتر تمایل دارند اکنون نیز نشان دادند که کردهای عراق ارتباط تنگاتنگی با جمهوری اسلامی ایران دارند، نمی‌پذیرند و زیر بار این طرح نمی‌روند.

انتهای پیام/د

رژیم ‌صهیونیستی این نقشه را کشید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.