فرمانده انتظامی پلدختر گفت: ۹۸ عنوان برنامه به مناسبت هفته نیروی انتظامی با شعار "پلیس برای امنیت و امنیت برای همه است" در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ صفر عبدالوند،فرمانده نیروی انتظامی پلدختر   به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی در این هفته از ۱۴ تا ۲۰ مهرماه برنامه‌های متنوعی را به منظور ارتباط بیشتر و بهترمردم با پلیس و در جهت ارتقا خدمت گذاری بهتر تدارک دیده است.

وی با تقدیر از خبرنگاران شهرستان پلدختر به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان افزود: خبرنگاران شهرستان پلدختر در عرصه خبر به عنوان رکن چهارم دموکراسی فعالیت‌های بسیار خوبی دارند که به دنبال وقایع هستند که بی‌شک بستر‌های امنیت فکری مردم کار بسیار بزرگی است.

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: این خبرنگاران با بی‌طرفی از هر حزب خاصی آرامش و امنیت مردم را حفظ می‌کنند و انتظار می‌رود هم، چون گذشته برنامه‌های هفته نیروی انتظامی را به مردم اطلاع‌رسانی کنند تا بدانند که نیروی انتظامی به فکر امنیت بوده و هست و آن را لازمه خدمت به مردم می‌داند.

وی افزود: خدمت به مردم در راستای ایجاد امنیت و آرامش نعمتی خدادادی است که باید به آن افتخار کرد و قدر این نعمت را دانست.

عبدالوند خاطرنشان کرد: شهرستان پلدختر به جهت همسایگی با استان‌های کرمانشاه، ایلام و خوزستان با فرهنگ‌های متفاوت که ممکن است با هم‌آمیخته و تأثیر بسزایی در آسیب‌های اجتماعی و شکوفایی یکسری عقاید داشته باشند در بحث امنیت باید نیروی انتظامی با مردم ارتباط قوی‌تری داشته باشد.

وی افزود: نیروی انتظامی در این هفته با برنامه‌های متنوع مردم را به مشارکت در ترغیب امنیت تشویق می‌کند تا بستر تولید و حفظ امنیت توسط نیروی انتظامی فراهم شود.

فرمانده انتظامی پلدختر با تقدیر از مردم و مسئولان این شهرستان در برپایی مراسم‌های عزاداری در دهه محرم گفت: مردم ولایتمدار و مؤمن شهرستان پلدختر در طول دهه اول محرم با اتحاد و همدلی مراسم‌های عزاداری حسینی را در شهر‌های پلدختر و معمولان به خوبی برگزار کردند و هیچ مشکلی در این رابطه ایجاد نشد.

وی از امامان جمعه پلدختر و معمولان، مسئولان، مردم و شورای تأمین و اداری و خبرنگاران شهرستان پلدختر به خاطر برگزاری عزاداری حسینی به دور هر تنشی تقدیر کرد.

وی افزود: این امر نشانگر اهمیت و قدردان بودن مردم و جوانان نسبت به آرامش و امنیت است که جای قدردانی دارد.

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: دیدار با امام‌جمعه، حضور کارکنان نیروی انتظامی در میعادگاه نماز جمعه، سخنرانی فرمانده انتظامی قبل از خطبه‌ها، راهپیمایی عمومی خانواده هااز نخستین برنامه‌های این هفته است.

وی برگزاری صبحگاه مشترک با حضور نیرو‌های مسلح، سرکشی از خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان نیروی انتظامی را از دیگر برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در شهرستان پلدختر عنوان کرد.

عبدالوند افزود: حضور کارشناسان نیروی انتظامی در مدارس، جلسه با روسای دانشگاه‌ها، دیدار چهره به چهره با مردم به عنوان نظارت همگانی، برگزاری نشست با معتمدین شورا‌ها و بسیجیان از جمله برنامه‌های این هفته در شهرستان پلدختر است.

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: برگزاری جلسه انس با قرآن، اهدای خون توسط کارکنان انتظامی و غبارروبی گلزار شهدا با حضور مردم و مسئولان از دیگر برنامه‌های هفته نیروی انتظامی است.

وی افزود: نیروی انتظامی در مواقع مختلف حتی زمان تعطیلات خانواده خود را رها کرده و با افتخار خدمت می‌کند که مردم نیز باید قدرشناس این نعمت عظیم باشند که شهدای نیروی انتظامی ناشناخته مانده‌اند و انتظار می‌رود خانواده شهدای ناجا احترام و تکریم شوند.

انتهای پیام/د

فرمانده انتظامی پلدختر برنامه‌های هفته ناجا را تشریح کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.