راه اندازی نخستین بیمارستان توانبخشی کشور در همدان

همایش توانبخشی عصبی در همدان آغاز به کار کرد.

راه اندازی نخستین بیمارستان توانبخشی کشور در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ همزمان با آغاز همایش در دانشگاه علوم پزشکی همدان از 170 مقاله رسیده به دبیرخانه 57 مورد آن بصورت مقاله و84 پوستر ارائه می شود.

موسوی بهار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در این همایش گفت : باید از متخصصان تغذیه در کنار پزشکان عمومی برای بهبود سلامت وتغذیه مردم استفاده شود. دکتر کارخانه ای ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هم گفت : این جمعیت برای ارائه خدمات توانبخشی به بیماران نگاه منفعت طالبانه ندارد و بصورت غیر انتفاعی عمل می کند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی همدان هم گفت : از هزار نوزاد متولد شده در ایران یک نوزاد مبتلا به کاهش شنوائی شدید است .

فرهانی افزود : برای درمان کاهش شنوائی نوزدان کاشت حلزون انجام می شود که تیم خبره کاشت حلزون بیمارستان بعثت همدان 5 استان پیرامونی را پوشش وخدمات دهی می کند.

وی ادامه داد : تاکنون 128 مورد کاشت حلزون در این بیمارستان انجام شده است که بیشترین کاشت حلزون برای کودکان زیر 3 سال است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت : بزودی نخستین بیمارستان توانبخشی کشور در همدان راه اندازی می شود.

فراهانی افزود : کادر درمانی و پزشکی این بیمارستان آماده بکارند تا در صورت موافقت شورای گسترش وزارت بهداشت آغاز بکار کنند.

انتهای پیام/ش.و

نخستین بیمارستان توانبخشی در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.