از فردا؛

نرخ جدید کرایه‌ ناوگان حمل و نقل عمومی شیراز

بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز، نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی افزایش می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمیدرضا ناصری سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: از فردا شانزدهم مهر، نرخ کرایه تاکسی، اتوبوس و سایر خودرو‌های حمل و نقل عمومی شهرداری شیراز با تعرفه جدید به شهروندان ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: نرخ کرایه تاکسی‌های گردشی به ازای هرکورس ۵ هزار ریال مصوب شده است.

حمیدرضا ناصری با اشاره به اینکه این افزایش براساس مصوبه شماره ۲۲۱۴/۹۶ مورخ ۲۱ مرداد شورای اسلامی و با تائید فرمانداری شهرستان شیراز از فردا اعمال می‌شود، تصریح کرد: نرخ کرایه اتوبوس در دو قالب کارتی و نقدی تعریف شده که در برخی خطوط پرداخت کرایه به صورت کارتی ۲ هزار و ۹۸۰ ریال و به صورت نقدی ۵ هزار ریال مصوب شده است.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک گفت: در سایر خطوط نرخ کرایه در بخش کارتی تا هشت هزار ریال و در بخش نقدی تا ۹ هزار ریال افزایش یافته است.

نرخ جدید کرایه‌ ناوگان حمل و نقل عمومی شیراز

وی اضافه کرد: نرخ کرایه اتوبوس نیز از ۵ هزار و پانصد ریال در بخش پرداخت با کارت آغاز و تا هزار و ۵۰ ریال و در بخش پرداخت نقدی از ۸ هزار و ۵۰۰ ریال آغاز و تا ۱۶ هزار ریال افزایش یافته است.

ناصری نحوه محاسبه نرخ کرایه تاکسی‌های فرودگاه را به ازای هرکیلومتر پیمایش اعلام و تصریح کرد: ورودی تاکسی فرودگاه ۴۷ هزار ۴۹۵ ریال مصوب و به ازای هر کیلومتر پیمایش ۵ هزار و ۹۸۰ ریال و به ازای هر دقیقه توقف، ۲ هزار و ۷۰ ریال در نظر گرفته شده است.

ناصری گفت: نرخ تاکسی بی سیم ترمینال، شرکت‌های حمل و نقل و تاکسی‌های راه آهن نیز مشابه تاکسی فرودگاه بر اساس پیمایش در نظر گرفته شده که برای تاکسی بی سیم ورودی ۲۷ هزار و ۷۷۳ ریال، هر کیلومتر پیمایش ۵ هزار و ۶۲۴ ریال و به ازای هر دقیقه توقف ۲ هزار ۷۱۴ ریال مصوب شده است.

وی ادامه داد: ورودی تاکسی ترمینال ۲۷ هزار و ۷۷۳ ریال، به ازای هر کیلومتر پیمایش ۵ هزار و ۲۹۰ ریال و به ازای هر دقیقه توقف ۲ هزار و ۷۰ ریال است.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز افزود: ورودی تاکسی‌های شرکت حمل و نقل ۲۷ هزار و ۷۷۳ ریال، به ازای هر کیلومتر پیمایش ۵ هزار و ۶۲۴ ریال و به ازای هر دقیقه توقف هزار و ۴۳۸ ریال مصوب شده است.

ناصری اضافه کرد: نرخ تاکسی‌های راه آهن برای ورودی ۴۷ هزار و ۴۹۵ ریال، به ازای هر کیلومتر پیمایش ۵ هزار ۹۸۰ ریال و به ازای هر دقیقه توقف ۲ هزار و ۷۰ ریال است.

انتهای پیام/ن

افزایش نرخ تاکسی در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار