شهردار خرم‌آباد:

شهرداری خرم‌آباد در زمان بارندگی ها آماده است

شهردار خرم‌آباد گفت: نیروهای خدمات شهری و تمامی پرسنل شهرداری خرم‌آباد در زمان بارندگی در حالت آماده‌باش قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ وحید رشیدی در نشست شورای مدیریت دفع آب‌های سطحی شهر خرم‌آباد که با حضور معاونین، مدیران مناطق و سازمان‌ها در سالن جلسات شهرداری خرم‌آباد برگزار شد با اشاره به اینکه بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از فردا بارندگی‌ها در سطح استان آغاز می‌شود اظهار داشت: رودخانه‌ها لایروبی و پمپ‌های زیرگذرها باید آماده‌ کار باشد و با توجه به اینکه سرشاخه‌های خشکیده درختان قطعاً در باد، طوفان و باران شکسته و در معابر قرار می‌گیرد و سبب می‌شود ضایعاتی دیگر نیز در این مکان‌ها جمع شود، آب‌گرفتگی ایجاد می‌شود که باید سریع‌تر نسبت به قطع سرشاخه‌های خشکیده اقدام کرد.

وی افزود: سازمان آتش‌نشانی پمپ‌ها را به‌روز کند و با توجه به اینکه تجهیزات سازمان آتش‌نشانی کم است از شرکت‌های تحت قرارداد پمپ‌های لازم به‌صورت مدت‌دار خریداری شود.

شهردار خرم‌آباد بر آماده‌باش نیروهای خدمات شهری و افراد دخیل در زمینهٔ آب‌گرفتگی تأکید کرد و گفت: مدیران مناطق و معاونت خدمات شهری تمام پرسنل خود را چه نیروهای اداری، عمرانی و چه خدمات شهری در دفع آب‌های سطحی، سیلاب و بارندگی دخالت دهند.

وی عنوان کرد: مسئولیت اتفاقات و مشکلات هر منطقه بر عهده مدیر منطقه است و هر اتفاقی رخ دهد شاکی مدیر منطقه و مدیر مربوطه می‌شویم.

انتهای پیام/د

آماده‌باش ‌شهرداری خرم‌آباد در زمان بارندگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۶
واقعا واسه شهر تاریخی خرم آباد باعث تاسف هست که با یک بارش بحران ایجاد میشه
آخرین اخبار