فرمانده انتظامی استان ایلام:

ضرورت توجه دستگاه های فرهنگی به پیشگیری از آسیب های اجتماعی

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر لزوم توجه دستگاه های فرهنگی به موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی، گفت: امنیت اجتماعی پایدار جز با مشارکت توده های مردم محقق نخواهد شد.

ضرورت توجه دستگاه های فرهنگی به پیشگیری از آسیب های اجتماعی

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سردار نورعلی یاری در نشست همایش پلیس، امنیت و اصناف که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، اعلام کرد: ما با حمایت های اصناف و بازاریان و و ظرفیت بسیار خوبی که در نیروی انتظامی استان وجود دارد امنیت و آرامش خیال را برای مردم محقق کرده ایم.

یاری با بیان اینکه ایجاد امنیت و آرامش عزم همگانی می طلبد گفت: اگر حمایت مردم و تعامل مسئولان نباشد طبیعی است امنیت مطلوب و پایدار در جامعه نخواهیم داشت.
وی به شهادت شهید حججی اشاره کرد و یادآور شد: آنچه که نظام ما را بیمه کرد شهادت شهید حججی بود آن شهیدی که در برون از مرزها برای امنیت ایران اسلامی و دفاع از مظلومان جانانه دفاع کرد و در این راه به شهادت رسید و پیکر مطهر بی سرش هم که همه دیدند که چه انقلابی در جامعه به پا کرد.

یاری به شهادت شهید زینی وند رئیس کلانتری شهرستان دره شهر که در ظهر عاشورا به شهادت رسید نیز اشاره و تصریح کرد: این شهید عزیز استان برای اینکه صلح و سازش را در بین دو طایفه برقرار کند جان شیرین خود را فدا کرد.

یاری گفت: دستگاه های فرهنگی باید تلاش جهادی در جامعه انجام دهند تا شاهد این حوادث ناگوار همچون شهادت شهید زینی وند عزیز نباشیم.

وی پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی را مستلزم کار فرهنگی دانست و بر لزوم ورود دستگاه های فرهنگی در این حوزه تاکید کرد.

انتهای پیام/اس

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.