حرکت دستگاه های نظامی،انتظامی و قضایی در مسیر توسعه و امنیت پایدار

رئیس کل دادگستری گیلان گفت: دستگاه های نظامی ، انتظامی و قضایی با همدلی و همفکری و بر اساس قانون در مسیر توسعه و امنیت پایدار در جامعه گام بر می دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ احمد سیاووش پور رئیس کل دادگستری استان گیلان در گردهمایی مشترک روسای دادگستری ها و دادستان های استان با فرماندهان انتظامی گیلان که به مناسب گرامیداشت هفته ناجا امروز در اداره کل دادگستری در رشت برگزار شده بود گفت: اقتصاد مقاومتی جز در سایه عمل به قانون میسر نمی شود و خوشبختانه همه دستگاه های نظامی ، انتظامی و قضایی با همدلی و همفکری و بر اساس تکالیف و قانون در مسیرتوسعه و امنیت پایدار در جامعه حرکت می کنند.

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر سرعت بخشیدن اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: مسئله اقتصاد و اشتغال از مهمترین مباحث و دغدغه امروز کشور است و قوه قضاییه نیز به عنوان وظایف و تکالیف و در سایه قانون با همه دستگاه ها همکاری می کند.

رئیس کل دادگستری استان گیلان اظهار داشت: باید با همفکری و هم اندیشی ضمن رفع برخی نواقص به توسعه پایدار جامعه و خدمت بیش از پیش به مردم تلاش کنیم.

در ادامه این گردهمایی سردار محمدرضا اسحاقی فرمانده انتظامی گیلان ایجاد نظم، امنیت و آرامش را سر لوحه فعالیت ناجا در استان اعلام کرد و گفت: نیروی انتظامی با هرگونه بزهکاری و جرایم برخورد خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه ناجا نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی ، پیشگیری جرایم و برخورد با مجرمان و توسعه اقتصادی بر عهده دارد اظهار داشت:مجموعه قضا و ناجا تعامل بسیار مطلوبی در رسیدن به اهداف خود که همان توسعه ، امنیت و اقتصاد است دارند.

فرمانده انتظامی گیلان افزود: باید بستر را طوری مهیا کنیم تا سرعت عمل، دقت بر فعالیت ها ، بهبود روش ، اثر بخش کردن اقدام ها ، رسیدگی به پرونده ها و فرآیند رسیدگی ها را بیش از پیش ارتقا بخشیم.

سردار اسحاقی با بیان اینکه باید بیش از پیش در اجرای دقیق ماموریت ها اعمال قانون کنیم گفت: با همه توان در تلاشم تا ضمن برخورد با هرگونه جرایم و بزهکاری، پرونده های ناشی از آن کاهش یابد.

در ادامه این گردهمایی 2 ساعته همچنین حجت الاسلام علی مصطفویی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رشت نیز با بیان اینکه اجرای عدالت و به ارمغان آوردن امنیت از اهداف مجموعه قضا و ناجا است گفت: باید با همفکری و همکاری بیش از پیش دستگاه ها و شورای تامین استان به مباحث مهم استان بویژه مبحت اقتصادی و معیشتی مردم بیش از پیش رسیدگی شود.

وی افزود: مطالبه گری مباحث و مشکلات اقتصادی، حقوق عامه از تکالیف مهم سازمانی است که باید با جدیت هرچه بیشتر اجرا شود.

حجت الاسلام علی مصطفویی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر برخورد قاطع با جرایم اشاره و تصریح کرد: اجرای دقیق قوانین موجب اعتماد سازی مردم به مسوولان نظام خواهد شد.

 

انتهای پیام/م.ع

گردهمایی مشترک روسای دادگستری  ، دادستان و فرماندهان انتظامی گیلان به مناسب گرامیداشت هفته ناجا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.