در رودبار جنوب کرمان؛

ساختمان جدید ایستگاه بازرسی بهادرآبادبه بهره برداری رسید

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب از افتتاح ساختمان جدید ایستگاه بازرسی بهادرآباد با اعتبار یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

ساختمان جدید ایستگاه بازرسی بهادرآبادبه بهره برداری رسیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سرهنگ رضا فیروز بخت فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب در آیین افتتاح ساختمان بازرسی بهادرآباد که با حضور فرماندار و برخی از مسئولین به مناسبت هفته ناجا برگزار شد گفت: تقویت واحدهای انتظامی مؤثرترین راه برای کاهش جرائم و پیشگیری از تخلفات است.

وی  افزود: جلوگیری از ورود مواد مخدر، کاهش تصادفات و همچنین مبارزه ویژه با ورود کالای قاچاق در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی از مهمترین اقداماتی است که این ایستگاه بازرسی انجام می دهد.

وی اعتبار هزینه شده برای این پروژه را یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این طرح از کمکهای خیرین امنیت ساز نیز استفاده شده است.

در ادامه فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان رودبار جنوب ضمن تبریک هفته ناجا به سبزپوشان عرصه نظم و امنیت، گفت: اقدامات عمرانی در واحدهای انتظامی و تقویت نیروی انسانی مورد نیاز برای آنها نقش مؤثری در کاهش جرائم و تسریع در ارائه خدمات مضائف به مردم دارد.

عطا ناوکی مهمترین خدمات این ایستگاه بازرسی را برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، کاهش ترافیک جاده ای در فصول برداشت محصولات کشاورزی و تسریع در حمل بار و همچنین کاهش تصادفات جاده ای دانست.

وی کشف کالای قاچاق و برخورد با قاچاقچیان کالا را یکی از اولویت های مهم پلیس عنوان کرد و افزود: با تقویت این ایستگاه بازرسی و جلوگیری از ورود کالای قاچاق، گامی موثر در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی برداشته خواهد شد.

این ایست وبازرسی از مهم ترین ایستگاههای کشف مواد وقاچاق کالا در جنوب کرمان  است.
انتهای پیام/ح

بهره برداری از ساختمان جدید ایست وبازرسی بهادرآباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار