در حاشیه هیئت دولت؛

نجفی: خروج آمریکا از برجام از نظر بین المللی و داخلی به ضررش است

شهردار تهران گفت: اگر ترامپ حرکتی را انجام دهد که به معنای خروج آمریکا از برجام باشد، از نظر بین المللی و داخلی به ضررش تمام می‌شود.

نجفی: انتخاب مدیران از بدنه شهرداری در اولویت کاریم قرار داردبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علی نجفی شهردار تهران امروز چهارشنبه( 19 مهر) در حاشیه هیئت دولت و با حضور در جمع خبرنگاران درباره اینکه چه زمانی پرونده تغییر مدیران در شهرداری بسته می‌شود، اظهار کرد: در هیچ دستگاهی نمی‌توان گفت که ما از فردا به بعد مدیری را تغییر نمی‌دهیم.

وی ادامه داد: تغییرات جریانی مستمر در مدیریت است مثلا فرض کنید اگر عمر مدیریت مدیران چهار سال باشد معنی اش این است که هر سال باید ۲۵ درصد از مدیران تغییر کنند.

نجفی در پاسخ به اینکه انتقاداتی مطرح می‌شود که مدیران قالیباف ارتقا پیدا کرده اند، گفت: بعضی از مدیران قالیباف مدیران خوبی بودند و از نظر خط سیاسی هم الزاما طرفدار قالیباف نبودند.

انتخاب مدیران از بدنه شهرداری در اولویت کاریم قرار دارد

شهردار تهران تاکید کرد: یکی از اولویت‌های بنده برای انتخاب نیرو‌های چه اصلاح‌طلب و غیر اصلاح طلب این است که از بدنه شهرداری انتخاب شوند، فکر می‌کنم که این روش درستی است چراکه بزرگترین گلایه کارکنان شهرداری در دوره مدیریت قبلی این بود که تقریبا اکثر مدیران رده بالای شهرداری از بیرون شهرداری، منصوب می‌شدند، چه اشکالی دارد فردی که در دوره قالیباف در سطح پایین تری مدیر بوده و عملکردی مثبتی داشته است ارتقا پیدا کند.

وی در پاسخ به سوالی درباره بدهی‌ها شهرداری، اظهار کرد: ما روی مدیریت منابع، بدهی‌ها و هزینه‌ها بحث داریم به نظرم باید اینها مورد توجه قرار بگیرند، حجم بدهی اندازه‌ای نیست که بتوان در کوتاه مدت آنها را کنترل کرد. حداقل بدهی‌های قطعی شهرداری تهران 30 هزار میلیارد تومان است.

وی درباره سیاست‌های آمریکا درباره برجام، بیان کرد: موضع ترامپ قرار است فردا اعلام شود فکر می‌کنم اگر ترامپ حرکتی را انجام دهد که به معنای خروج آمریکا از برجام باشد، از نظر بین المللی و داخلی به ضررش تمام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۱۹ مهر ۱۳۹۶
خدا کمک کنه
آخرین اخبار