تقویت واحدهای تولیدی؛

تقویت واحد‌های پوشاک دورود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: پوشاک داخلی را در دورود تقویت و زنجیره تولید را تا مرحله خروج محصول از شهرستان حمایت کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمدرضا صفی خانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان  بیان داشت: موضوع قاچاق کالا و ارز به اقتصاد دولت و قوای ۳ گانه ضربات جبران‌ناپذیری وارد می‌کند و با کالا‌های قاچاق و خروج محصولات در کشور باید مقابله شود.

وی افزود: اکنون در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز شاهد نگاه سنتی هستیم که خروجی آن فراز و نشیب طولانی دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به اینکه باید سیاست صنعت و معدن و تجارت لرستان را به تبع ظرفیت‌های صنعت و معدن این دیار دنبال کنیم، افزود: باید به مسائل و مشکلات حوزه صنعت و معدن لرستان نگاه ریشه‌ای‌تری داشت تاکنون فعالیت‌های خوبی در بحث سیستم جامع انبار‌ها در استان انجام شده است.

صفی خانی اضافه کرد: دستگاه‌های متولی باید در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز کمک کرده و مبادی خروج کالا‌های قاچاق شناسایی و مشکلات کمتر شود.

وی عنوان کرد: وقتی که در کشور ما نساجی و پوشاک ۶۰ درصد نیاز‌های داخلی را پوشش می‌دهد، قاعدتاً باید به اندازه ۴۰ درصد پوشاک ما پارچه وارد کشور شود که اکنون این پارچه‌ها از طریق گمرک و مقدار دیگری به صورت قاچاق وارد می‌شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه برای بالا رفتن کمی و کیفی تولیدات باید به دنبال توسعه تجهیزات و فنّاوری روز دنیا باشیم، گفت: ماهمیشه در حال مبادله پوشاک و کالا هستیم، با به‌کارگیری سیاست‌هایی که در استان‌هاست باید واحد‌های پوشاک را تقویت و فنّاوری جدید را به واحد‌های موجود تزریق کنیم.

وی در ادامه با اشاره به لزوم برندسازی در واحد‌های تولیدی لرستان، گفت: درصورتی‌که تولیدات به سمت برند سازی سوق داده شوند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

انتهای پیام/م

واحد‌های پوشاک دورود تقویت می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار