دستگیری شکارچی حرفه‌ای و سابقه دار پارک ملی تندوره

رئیس پارک ملی تندوره از دستگیری شکارچی حرفه‌ای و سابقه دار در این منطقه خبرداد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  حسین اصلاحی گفت: از منزل این متخلف شکار و صید که به صورت غیر مجاز قوچ وحشی را شکار می‌کرد، مقادیری گوشت متعلق به یک رأس گونه یاد شده کشف و ضبط شد.


وی با اشاره به معرفی این متخلف سابقه دار به مراجع قضایی گفت: در بازرسی از منزل این متخلف، یک قبضه اسلحه گلوله زنی که فاقد مجوز حمل بوده نیز کشف و ضبط شد.

رئیس پارک ملی تندوره گفت: این متخلف یکی از شکارچیان بنام منطقه بوده که علی رغم محکومیت در مراجع قضایی مجدداً اقدام به شکار غیر مجاز کرده است.

اصلاحی تصریح کرد:طبق بند "ج" ماده ۱۰ و بند "ب" ماده ۱۳ قانون شکار و صید و مواد ۶۷۹ و ۶۸۰ قانون مجازات اسلامی، متخلف به مراجع قضایی معرفی و طبق دستور مقام قضایی بازداشت و روانه زندان شد.


سرپرست حفاظت محیط زیست کلات هم  از دستگیری سه متخلف شکار و صید دراین شهرستان خبر داد و گفت:طی گشت و کنترل طبیعت کلات، یک شکارچی غیر مجاز در منطقه آزاد این شهرستان –ایشلیر- دستگیر شد.
 
علیرضا میرزایی با اشاره به اینکه ازمتخلف یک قبضه اسلحه دو لول ساچمه زنی و تعداد ۱۸ عدد فشنگ ساچمه کشف شده است گفت:متخلف به جرم شروع به شکار به مرجع قضایی هدایت شد.

وی افزود: درماموریتی دیگر، دوصیاد غیر مجاز نیز توسط مامورین یگان این شهرستان دستگیر شدند که ازآنان نیز ۵ عدد لنس ماهیگیری و ۹ قطعه ماهی کپورکشف و ضبط و متخلفان جهت سیر پرونده تخلف به مرجع قضایی معرفی شدند.
 

انتهای پیام//ف.ج
 

دستگیری شکارچیان متخلف در کلات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار