رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم:

کشف انبار پوشاک قاچاق به ارزش بیش از ۴ میلیارد در قم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از کشف انبار پوشاک قاچاق به ارزش بیش از ۴ میلیارد ریال در قم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛  احمد ذاکری با اشاره به کشف انبار پوشاک قاچاق اظهار داشت: در بازرسی‌های به‌عمل‌آمده توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تعداد 2 هزار و 300 عدد پوشاک قاچاق به ارزش بیش از 4 میلیارد ریال کشف و پرونده آن برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارجاع شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با بیان اینکه در شهریورماه 250 مورد بازرسی توسط بازرسان این سازمان صورت پذیرفته است افزود: در این بازرسی‌ها 11 هزار و 160 مورد از کشفیات به ارزش بیش از 255 میلیون ریال مربوط به اسباب‌بازی و 913 مورد به ارزش بیش از 24 میلیون ریال مربوط به مواد غذایی است.

ذاکری در ادامه به مقدار و ارزش ریالی کشفیات عرضه خارج از شبکه در شهریور اشاره کرد و اظهار داشت: درمجموع 160 بازرسی به‌عمل‌آمده بیش از 41 میلیون و 975 هزار ریال انواع گاز مایع و آرد خبازی کشف‌شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین کشفیات در مورد عرضه خارج از شبکه در شهریور مربوط به کشف گاز مایع بوده است عنوان کرد: درمجموع 10 بازرسی 415 سیلندر گاز مایع به ارزش 26 میلیون و 975 هزار ریال کشف شد و دو پرونده در این خصوص تشکیل‌شده است.

به گفته ذاکری همچنین در این مدت هزار و 200 کیلوگرم آرد خبازی به ارزش 15 میلیون ریال نیز کشف‌شده است و در این راستا چهار پرونده تشکیل شد.

انتهای پیام/ت

انبار پوشاک قاچاق به ارزش بیش از ۴ میلیارد در قم کشف شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار