اعطای تسهیلات 20 میلیون ریالی به زلزله زدگان خراسان شمالی

مدیر کل بنیاد مسکن خراسان شمالی گفت: در راستای تامین لوازم و مایحتاج اولیه از سوی دولت به زلزله زدگان 20 میلیون ریال تسهیلات کم بهره اعطا می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ علی محمدی مدیرکل بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی استان خراسان‌شمالی گفت: در حال حاضر با توجه به شروع فصل سرما و در راستای تامین لوازم و مایحتاج اولیه از سوی دولت به زلزله زدگان 20 میلیون ریال تسهیلات کم بهره اعطا می‌شود.

وی افزود: اعطای این تسهیلات کم بهره به جز کمک های بلاعوض دولت به زلزله زدگان است زیرا به زلزله زدگان در سطح روستاها 50 میلیون ریال و در مناطق شهری 60 میلیون ریال به صورت بلاعوض پرداخت می‌شود.

مدیر کل بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی استان خراسان شمالی گفت:هم اکنون  450 واحد زلزله زدگان روستایی آماده سکونت است .

وی با بیان اینکه باید برای روستاهای زلزله زده استان دو هزار و 449 واحد مسکونی ساخته شود ، اظهار کرد : تاکنون  هزار و 316 واحد به بانک ها معرفی شدند و  برای هزار و 218 واحد هم انعقاد قرار داد با بانک ها شده است.

محمدی اظهار کرد : تاکنون هزار و 904  واحد پی کنی ،هزار و 703 واحد فونداسیون ، هزار و 334 واحد اسکلت گذاری و برای 716 واحد سقف اجرا شده است.

محمدی تصریح کرد : برای ساخت واحدهای مسکونی در مناطق زلزله زده در روستاها 200 میلیون ریال با کارمزد چهاردرصد و در مناطق شهری 300 میلیون ریال با کارمزد پنج درصد پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/بیانی

احداث دو هزار و 449 واحد روستایی برای زلزله زدگان استان خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.