مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان

اختصاص بیش از۴ میلیارد تومان به مسکن مددجویان اصفهان

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: ۴میلیارد ۲۰۲میلیون تومان در شش‌ماهه نخست امسال در حوزه مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان هزینه شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا شیران، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه تأمین مسکن مناسب برای مددجویان یکی از رویکردهای اساسی این نهاد است، گفت: ۴میلیارد ۲۰۲میلیون تومان در شش‌ماهه نخست امسال در حوزه مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه مسکن و سرپناه ازجمله مهم‌ترین مسائل زندگی انسان‌ها به شمار می‌رود، بیان کرد: ۵۶۷ واحد مسکن مددجویان شهری و روستایی این استان در شش‌ماهه نخست امسال با هزینه‌ای بیش از یک میلیارد و ۲۸۳میلیون تومان تعمیر کلی و جزئی شده است.

شیران با اشاره به اینکه نداشتن سرپناه مناسب به‌عنوان یکی از دغدغه‌های خانواده‌های نیازمند است، عنوان کرد: حل مشکل تأمین مسکن یکی از برنامه‌های مدون و سیاست‌های ابلاغی این نهاد است که در دو بخش شهری و روستایی با اولویت تأمین مسکن مناطق محروم و روستایی در دستور کار قرارگرفته است.

وی هم‌چنین از احداث و بهسازی ۷۳ مورد مسکن مددجویان روستایی در شش‌ماهه نخست امسال خبر داد و بیان کرد: این تعداد واحد مسکونی با هزینه‌های دولتی، امدادی، تسهیلاتی و کمک خیران با هزینه‌ای بیش از یک میلیارد تومان تکمیل و بهسازی شده است.
وی افزود: همچنین در شش‌ماهه سال جاری برای ساخت و احداث مسکن شهری ۶۰ مددجو بیش از یک میلیارد و ۸۸۷ میلیون تومان از محل منابع دولتی، امدادی، تسهیلاتی، زکات و کمک خیران هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با یادآوری اینکه در سال ۹۵ بیش از ۳۷۴ واحد مسکن شهری و روستایی به مددجویان تحویل داده‌شده عنوان کرد: بیش از ۲۲میلیارد تومان صرف ساخت، تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان شده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.