با مساعدت بنیاد فرشچیان:

بیمارستان 500تختخوابی در همدان ساخته می شود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از احداث بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی همدان خبر داد.

بیمارستان 500تخته خوابی در همدان ساخته می شود.به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در نشستی با بنیاد فرشچیان، احداث  بیمارستان 500 تختخوابی همدان با مشارکت دولت مصوب شد.

وی با بیان اینکه این نشست با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، بیان کرد: در این دیدار ضمن ملاقات با خانواده زنده ‌یاد، فرشچیان از زحمات آن مرحوم فقید، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر اخیر وزیر بهداشت به همدان تاکید کرد: استان همدان شرایط استراتژیک و مناسبی  از لحاظ جغرافیایی چه در سطح ملی و به طور ویژه در سطح منطقه غرب کشور داردخاص در غرب کشور دارد که موقعیتی ممتاز برای همدان به حساب می آید.

حاجی بابایی به سفر وزیر بهداشت به همدان اشاره کرد و ادامه داد: با برنامه‌ریزی مناسب واستفاده از این ظرفیت ها می تواند در بسیاری از زمینه‌ها از جمله پزشکی و سلامت قطب منطقه واقع شود.

وی تصریح کرد: استقرار دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، افزایش تخت‌های بیمارستانی با مشارکت دولت و بخش خصوصی استان از جمله برنامه‌هایی است که می‌تواند در تحقق این هدف موثر باشد.

انتهای پیام/ص.ف

احداث بیمارستان 500 تختخوابی در همدان 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.