عضو هیات علمی دانشکده علوم ورزشی دانشگاه ارومیه؛

نخستین همایش ملی علوم ورزشی فردا در ارومیه برگزار می‌شود

عضو هیات علمی دانشکده علوم ورزشی دانشگاه ارومیه از برگزاری نخستین همایش ملی علوم ورزشی به میزبانی ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛میرحسن سید عامری عضو هیات علمی دانشکده علوم ورزشی دانشگاه ارومیه در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش که در محل اداره کل ورزش و جوانان آذربایحان غربی برگزار شد گفت: نخستین همایش ملی علوم ورزشی با موضوع ورزش، سلامت و جامعه با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان با میزبانی دانشگاه ارومیه روز پنج‌شنبه ۲۷ مهر ماه برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: ۳۲۰ مقاله به دبیرخانه همایش علوم ورزشی در ارومیه رسیده که ۴۵ مقاله برتر را برای بخش سخنرانی و ۱۷۰ مقاله دیگر را در قالب پوستر انتخاب شده است.
دبیر اجرایی اولین همایش ملی علوم ورزشی بیان کرد: برای برگزاری این همایش دو کمیته تغذیه و داوطلبین در نظر گرفته شده که این گروه داوطلبین از دانشجویان هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تشکیل شده و تمامی کار‌های اجرایی همایش را به عهده گرفته‌اند و سرپرستی این کمیته با یکی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی است.
وی گفت: این همایش از پنج کمیته تخصصی مدیریت ورزشی، فیزیوتراپی و تغذیه ورزشی، رفتار حرکتی و روانشناسی ورزشی، کارآفرینی اشتغال و اقتصاد مقاومتی در ورزش و کمیته آسیب‌شناسی و بیومکانیک ورزشی تشکیل شده است که در روز همایش مقالات برگزیده بخش سخنرانی به صورت همزمان در این کمیته‌ها ارائه می‌شود.
سید عامری افزود:هماهنگی و اتحادی که میان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با دانشگاه‌ها ایجاد شده است برایمان یک غنیمت است و تلاش خواهیم کرد این موضوع را در تمامی موضوعات پیش ببریم.

انتهای پیام/م

 

۳۲۰ مقاله به دبیرخانه ‌همایش بین‌المللی علوم ورزشی ارومیه ارسال شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.