فرماندار سرخس؛

اقتصاد مقاومتی زیر بنا و توسعه کشور است

فرماندار سرخس گفت: امروزه مهمترین الویت کشور‌ها اقتصاد آنان است و کشور‌های در حال توسعه توانمند سازی اقتصاد خود را هدف گذاری کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  حسین سنجرانی در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان با بیان اینکه رضایت مندی اقتصادی رشد و توسعه جامعه را به دنبال دارد گفت: نیاز اقتصادی روز به روز بیشتر می‌شود و می‌طلبد بدنبال اقتصادی پویا و توانمند باشیم.


وی با تاکید بر اینکه تنها راه برون رفت از چالش بزرگ ملی، اقتصاد مقاومتی است گفت: با رهنمود‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و تدابیر راهگشای دولت نتایج خوبی در حوزه اقتصاد مقاومتی بدست آمده است.

فرماندار سرخس با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی برای دولت در حد شعار نیست تصریح کرد: دولت تدبیر و امید خود را در اجرای منویات مقام معظم رهبری حریص می‌داند و بر این اساس سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی پایه و اساس اقتصاد پایدار است و شاهد هستیم تدابیر دولت بر این اساس اتخاذ می‌شود.

سنجرانی با اشاره به وضعیت اشتغال شهرستان اظهار داشت: با اجرای تعهد آستان قدس رضوی نرخ بیکاری شهرستان سرخس تک رقمی خواهد شد.

وی گفت:: تدوین سیاست‌های درست در عرصه اقتصاد از یک سو و اجرای برنامه‌های برای بدست آمدن نتایج سیاست‌ها از سوی دیگر بعنوان زیربنای اساسی اقتصاد مقاومتی است که می‌طلبد با همکاری همه اقشار جامعه ومسئولان این سیاست‌ها عملیاتی شود.

سنجرانی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی و اشتغال دو رکن اصلی اجرای تدابیر اقتصادی دولت است و از این رو تلاش مسئولان را برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می‌طلبد تا شرایط اقتصادی جامعه توانمند‌تر شود.

فرماندار سرخس در گفت: امنیت اقتصادی یکی از برنامه‌های مهم دولت تدبیر و امید بوده است که از روز نخست آغاز به کار دولت مورد تاکید قرار گرفته است و بر این اساس دولتمردان شهرستان هم امنیت و مقاوم سازی اقتصاد شهرستان را در الویت کاری خود قرار داده اند.

انتهای پیام//ف.ج
 

برگزاری جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان سرخس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار