محسنی بندپی خبر داد

۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار، ویژه اشتغالزایی مددجویان نابینای بهزیستی

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در سال جاری مبلغ ۹۰۰ میلیارد تومان وام کم بهره به اشتغالزایی مددجویان نابینا اختصاص داده شده است.  

۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار، ویژه اشتغالزایی مددجویان نابینای بهزیستیبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور از اختصاص ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه اشتغالزایی و کارآفرینی برای مددجویان نابینای سازمان بهزیستی کشور خبر داد.

وی اظهار داشت: این بودجه به صورت وام های کم بهره در اختیار کسانی قرار می گیرد که می توانند در راستای اشتغالزایی ویژه مددجویان نابینا و همچنین نسبت به جذب و برنامه ریزی تسهیلات فوق وارد عمل شوند و اقدام کنند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد: سازمان بهزیستی کشور به بنگاه های اقتصادی و مدیران اشتغال آفرین ویژه مددجویان نابینای این سازمان اعلام می کند که حق بیمه کارفرمایی این مددجویان، توسط سازمان بهزیستی پرداخت می شود تا کارفرمایان نسبت به جذب و اشتغال مددجویان نابینای سازمان بهزیستی اقدام کنند.

محسنی بندپی تصریح کرد: کارآفرینان در بخش اشتغال مددجویان نابینای سازمان بهزیستی کشور، پس از دریافت وام و اجرای برنامه های خود در حوزه اشتغال آفرینی و رسیدن به خودکفایی به مدت یک سال فرصت دارند تا نسبت به بازپرداخت تسهیلات فوق به صورت اقساطی اقدام کنند.

انتهای پیام/

اختصاص ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار، ویژه اشتغالزایی مددجویان نابینای بهزیستی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار