افزایش ایمنی محور کندوان با ۷۵ میلیارد ریال

عملیات روکش آسفالت و لکه گیری محور کندوان محدوده دهانه شمالی تونل به سمت مرزن آباد با بیش از ۷۵ میلیارد ریال اعتبار به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، عباسعلی نجفی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: عملیات روکش آسفالت و لکه گیری ۲۵ کیلومتر از محور کندوان برای تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی محور‌ها با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال به پایان رسید.

وی افزود: به دلیل شرایط آب و هوایی استان و عوامل مختلف محیطی فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه ترمیم و لکه گیری روکش آسفالت‌ها توسط این اداره کل انجام شده است.

نجفی گفت: از ابتدای امسال تا به امروز فعالیت‌های گسترده‌ای در خصوص روکش آسفالت در محور‌های اصلی و شریانی استان در حال انجام است که علاوه بر محور کندوان، عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در سطح محور‌های ارتباطی هراز، سوادکوه، کمربندی آمل، سرخ رود به اوجی آباد، رویان به نوشهر، رویان به گلندرود و ساری خزر آباد نیز در حال اجرا است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران افزود: محور کندوان از تاریخ ۲۳ مهر تا ۲۳ آذر امسال شنبه تا سه‌شنبه هر هفته در استان البرز از ساعت ۲۳ تا ۵ بامداد و در استان مازندران از ۲۱:۳۰ تا ۵ بامداد، به دلیل ایمنی و بهسازی تونل امیرکبیر بسته است.

انتهای پیام/ع

ایمنی محور کندوان افزایش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.